četrtek, 21. december 2006

Am I that emo?

To je to. Moj drugi blog. Moj uradni blog. Tisti ta prvi je skrit. Je kao skrivnosten. Moj dnevnik na ogled vesolju. Nisem skrivnosten človek, pri meni gre: "What you see is pretty much what you got". Če bi se lahko identificirala z mobilnim telefonom potem bi bila bolj Nokia kot Motorola.

Sodelavec Marko, ki živi v iluzijah da ni Ljubljančan, ker je rojen na Rodici, kjer je rojen tudi Rode in se smatra za Gorenjca, Marko namreč, za Rodeta ne vem, me je vprašal: "Pa zakaj sploh maš blog, koga to sploh zanima? Ti si ubistvu navadna ekshibicionistka!"

Evo mene torej. Ekhibicionistična moi respectively. Če koga zanima kaj imam za povedat svetu naj ga bere in komentira, če ljudi moj blog ne zanima naj pač odsurfajo dalje. Samo en klik in bo. Na enem od blogov pa sem zasledila tudi da je nekdo nekomu rekel preprosto: "Ej če ti kaj ni všeč, spizdi dol z mojga bloga!" To bom ukradla, ker mi je všeč.
In seveda prvi post je v kontekstu mojega pogovora s prijateljico Petro. Petra je super človek in če bom rekla da je luškana bo rekla "Alenka jest nisem luškana, jest sm hot!" Razen tega da je hot, ima nadvse ljubke nožice za katere sama pravi da sucks, ker jih ne more stlačit v stilletos, kar seveda ne drži, ker tudi v lepih čeveljcih izgledajo nadvse ljubko. Petra mi je všeč, ker ima o vsaki stvari mnenje, ki ga ne zavija v celofan. To je super lastnost. Manual za uporabo Petre je tudi enostaven. Ubistvu so vsi moji prijatelji o katerih se bo tukaj pisalo jako enostavni ljudje. Pri Petrini odkritosti je bilo malo manj super vse skupaj, ko je rekla da je moja nova kuhinja, Eva bi rekla da una, ki izgleda tako kot tiste kuhinje v katerih se dela štrudel, grda. Bitch :).

Bistvo tega posta je, da sem Petri rekla da bom naredila svoj blog, ker se mi zdi kul, da imam svetu nekaj za povedat.In Petra je rekla: "Ej ti si tok emo!" Potem sem ji rekla, če je že vidla un clip o emo kids in je rekla da ne. In seveda sem ga pripela na prvi post na varianto AM I THAT EMO!

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Tečnoba babja.