sreda, 24. januar 2007

My soul mate


Ta post sestavljam v svoji glavi že več kot en teden. Ubistvu ga sestavljam od takrat, ko sem spoznala njega. Mojega soul mejta. Ali je resničen ali ne, ne vem. Vseeno pa se mi zdi, da je. In seveda vanj nisem ne zaljubljena, niti ga ne ljubim, če bi me povabil ven, bi mu rekla ne, če bi me hotel poljubiti, bi mu rekla, adijo. Vsekakor je moj soul mejt on in ne ona.

Ves čas je bil v bližini in nikoli opažen. In ko sem ga končno videla, me je pustil k sebi ravno do tam, kjer se je končevala njegova dolga, iztegnjena roka. Nikoli se nisva v resnici pogovarjala, nikoli si nisva telefonirala, nimam ga niti v svojem imeniku. Po tihem si želim, da tako tudi ostane.

In kako je postal moj soul mejt? Zgodilo se je zvečer in potem še naslednji dan. Vse kar je naredil je, da je res videl vse tisto, kar tako spretno ovijam v vse mogoče ovijalne papirje. V punk ska punco z bulerji in ambiciozno vorkaholičarko in misleč si v tisto, ki menja veliko fantov in v ta glasno in ta tiho in v tisto, ki neuspešno spletkari. Videl je čisto mimo vsega in rekel, daj, daj mala ne seri. In potem je vse, kar naenkrat padlo na svoje mesto in od takrat naprej je vse prekleto prav.

Ne vem, kako vam lahko to predam na način, da boste razumeli. Razumeli, kaj pomeni, da te v nekem trenutku nekdo spregleda in ti pove ravno tisto, česar sam sebi več ne znaš. Me štekate?

In ti, res hvala, ker si.

8 komentarjev:

Master Obi Van pravi ...

Ni za kej, se kdaj.. se priporočam.

Anonimni pravi ...

ja ja pomoje isto misli nate... uf razen ce ne misl na kksnga mehankarja, ki bi znal edini spravit u red little miss poshy :)

Lenčula pravi ...

Obi Van it is you!!!!

Ne, ne, na second comment leteče, ni ta, ni.

Sicer pa že zdaj nehimo z ugibanjem kdo je to, ker zadevi ne bo ne konca, ne kraja!

bellyman pravi ...

Skoda, k ne bere tvojega bloga. Mogoce bi te hotel povabit ven... aja... tega niti noces... No, fajn bi semu zdelo!

Lenčula pravi ...

Silvij zdravo!

Lepo, da se javljaš na mojemu blogu in lepo, da sva naredila link Austausch.

Petra pravi ...

Joj, Lenka, tole je čist preveč neotipljivo. Sem ti pa itak že povedala, da ti nikoli več nič ne povem. Aja, razen tega, da sem zadnjič srečala eno osebo, za katero ti ne povem, katerega spola je, al pa kako ji/mu je ime, ki mi je z enim dejanjem, ki ti ga žal ne morem razkrit, totalno spremenila lajf, oziroma ga obrnila v smer, ampak ti ne morem povedat kam... A kej štekaš? No, takle je men tale tvoj post. Aideee.

Anonimni pravi ...

mislim da vsi že zdavnaj vedmo, da je to andrejček, ker pravi da ga ne more poklicat.. to je on.. ker je u tujini.. druge lahko vse pokliče, tak oda lahko nehamo z ugibanji!

Lenčula pravi ...

Torej, takole bom rekla...

Petra, soriiiiiiiiiiiii. Ampak ti vseen ne povem :).

In da. Oseba je Andrejček.