torek, 27. februar 2007

Iran je precej čaroben


Fotkica iz Irana. Da.To je turistična pisarna, ki uraduje 24 /7 in vam pomaga pri vseh zagatah tipa, ste ženska in ne želite biti pokrita, želite pivo, pa ga ni, vam tuljenje iz nekih visokih stolpov, navsezgodaj zjutraj ne sede, vam je prevroče, preveč čaja, premalo svinjine, ste Američan in vam ni jasno zakaj vas ne marajo in so vsi hoteli za vas bookirani, ste ženska še enkrat in se morate kopati v obleki, vam ne dela sauna....s to turistično poslovalnico vam Iran sporoča: "WE CARE!"

Šala se je potepal in srečeval zanimive ljudi. Enega izmed zanimivih, poznam tudi jaz. In spet sva pila vino, Rose od Ščurka, toplo priporočam, mljask in jedla slanike in gledala fotke, medtem, ko so se police šibile pod tonami epruvet, spektroftometrov, plinskih gorilnikov in tekočim dušikom. Iran me je očaral.Toda vsaj zaenkrat, tja še ne grem. Preprosto zato, ker po 40 stopinjah rada hodim brez deke na telesu in obrazu in na laseh in ker rada plavam v kopalkah in ker rada zvečer popijem kakšen kozarec vina. In predvsem zato, ker imam težave z disciplino. Sem vse preveč kaotična za tako strogo deželico in bi sigurno na osnovi odredbe s strani verske policije, ostala brez nekaterih ključnih prstov na rokah. In to mi ne bi bilo všeč.
Vseeno pa je dežela prekrasna. Vsaj po fotkah in Šalinem pričevanju sodeč.

Trije izmed mojih naj ljudi nameravajo tja za prvomajske. Sprva sem jih moledovala, naj me vzamejo s seboj, toda zgoraj navedeni razlogi, so me od moledovanja kmalu odvrnili. Najbolši del tega potovanja bi bil vsekakor, ko bi morala biti enemu izmed njih tekom potovanja žena. No, ne tista ta prava z vsem kar spada poleg, samo prstan bi nosila in seveda on tudi. Tukaj, pa bi nastala velika dilema. Koga vzeti, koga vzeti? Eden ima doma krave, drugi zajce, tretji pa psa, ki je lahko tepih in fotelj. Vsi trije so seveda tudi super hot. Iran bi terjal odločitev, ker pa ostanem doma, imam sedaj sebično lahko kar vse tri.

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

no, sej konc koncev bi se lahko tud v iranu delala, da so vsi tvoji možje, oz. tvoj harem :)

Lenčula pravi ...

Jah ni švoh ideja, sam pol bi bila najbrž obglavljena, pretepena s palico po hrbtu (Martin je rekel, da ti zaradi neke nepokorščine, lahko naložijo 80 udarcev po hrbtu s palico)in prikrajšna za kakšen prst.

No sej bi me imeli radi tudi pohabljeno...

Anonimni pravi ...

oz si hotela rečt da bi te branili tvoji fantje/možje, pa bi oni ostali brez zob/prstov, ampak bi jih ti imela še vedno rada ;)

bellyman pravi ...

Gremo v jamo to nedeljo, kot smo se dogovarjali v petek?

Lenčula pravi ...

Ej es živjo, men se zelo gre, toda en problem je v celotni zadevi in sicer, da imam popoldan v nedeljo nek neodložljiv opravek in bi mogla biti vsaj do četrte ure v LJ. Tko da še ne vem...sem pa za...načeloma.

bellyman pravi ...

Uffff... res se zdiš navdušena. Kaj bi Lizzie storila v tem primeru? Požrla dano besedo in šla na "neodložljiv" opravek v prestolnici (maša v stolnici? stolno skisano vino?), ali bi sledila hrepenenju po obisku podzemnih lepot in prikupni družbi?