ponedeljek, 6. avgust 2007

Opanci


Gledala sem stare slike in ugotovila, da je imela poleti vsa družina razen očeta, na nogah čeveljce iz slike. Oče je nosil espadrile. Takoj sem poklicala naokrog in podrezala v vse na msn-ju, če se morda kdo spomni, kako se imenujejo. Nekaterim se niti sanjalo ni o katerih čevljih govorim in šele vic o tem, zakaj jih imajo Srbi, zato da se lahko primejo za njih, da ko se pokakajo ne padejo vznak v drek (ups), je dosegel tisti želeni: "Aha!"

In smo poskusili s sandali, srbskimi sandali, bosanskimi sandali, pletenimi sandali, srbska narodna noša, toda google, razen nekaj zelo, zelo čudnih fotografij in vseh mogočih prodajnih akcij sandalov in natikačev v Beogradu in Sarajevu, ni ponudil nič oprijemljivega.

Čisto na koncu, sem vpisala v search:opanki, et voila. Torej vso mladost (dokler me je oblačila mama), sem na morju nosila srbske opanke. Drsele so kot sto vragov in sovražile dež. Razmišljam o kakšnih za pod kavbojke, morda namesto balerink. Naaaa, ne bo šlo.

8 komentarjev:

bellyman pravi ...

So pa verjetni fajni za nabit koga!

Lenčula pravi ...

Niso ravno primerni za brcanje, razen če obstaja kakšna doc martens verzija opancev.

TANČA pravi ...

Draga moja, potem si iz vrbe samo še izdelaš telovniček, iz mahu krilce, pa si d'best... ;)

Lenčula pravi ...

...nato spoznam še gozdnega moža ali kakšnega metalca, pa imam še ženina za povrh. Juhej.:)

TANČA pravi ...

..poznam enega...Joky bi bil kot nalašč... ;) ..pa še na njegovi domačiji v Tatrah bi srečno ever after živela.. ;)

Lenčula pravi ...

..takoj zatem, ko bi meni odstranili vomeronazalni organ.

Anonimni pravi ...

To prihaja še iz tistih lepih starih časov, ko smo bili še bratstvo i jedinstvo in nam niso vladali ti izdajalci, ampak pametni in razumni ljudje!

Lenčula pravi ...

Hojla anonymus!
Opance še vedno lahko kupiš pri suhorobaših na tržnici, kljub temu, da nam vladajo izdajalci, si zavrtiš par veselih melodij iz časov bratstva in jedinstva in se poveseliš.:)