četrtek, 16. avgust 2007

Poljub na drevesu


Ali vas je že kdo poljubil na drevesu? Ja, na drevesu ja. Ne pod, ne poleg, prav zares na drevesu. No mene je. In to na Korčuli leta 1999. Zakaj sva se odločila da spleževa na drevo, ne vem.

Poljuba nisem pričakovala, fant si ga je preprosto vzel. Kasneje sem ga vprašala, kako to da me je poljubil kar tako, brez uvoda in sladkih besed in brez dovoljenja. Rekel je, da je vedel da mi je všeč.

Pa ni bilo res. Tisti večer sem se pred ogledalom poigravala z idejo, kako bi bilo če bi ga po enotedenskem spogledovanju danes poljubila. Vedela sem, da imam samo še tri dni pred seboj in nato bo on ubral smer Pariz in jaz smer Ljubljana. Na koncu sem vseeno odmajala z glavo in si rekla: "Ah to ni to, morda kakšen drug večer. Poslovilni večer ja, to bo še najbolje, da bom potem lahko pobegnila domov, če mi ne bo všeč."

Po drevesnem poljubu sem nato živela eno leto med Parizom in Ljubljano in še vedno nisem vedela, ali je to res to. In potem, ko je nastopilo leto 2000 je bilo vsega konec. Konec pariško-ljubljanske pravljice. Rekel je, da je tako najbolj prav in da se bova čez 6 let dobila na kavi v Parizu in da bo takrat vse drugače.
Leta 2006 sem dobila službo v Parizu, ne toliko službo, kot polovico službe. V nasprotju s plani, sem zelo kratek čas spet živela med Parizom in Ljubljana. Poklicala pa ga vseeno nisem, kakor se tudi na ulici nisem zaletela vanj in tudi na kavo nisva odšla.

In jutri se vračam nazaj. Na Korčulo, kjer sem dobila ta poljub. Drevesa ne bom iskala, ker ne vem kje je, najverjetneje tudi za fantom ne bom jokala, ker je vse zelo, zelo daleč. Vem pa, da mi je hudičevo žal, da po 6 letih nisem šla na tisto presneto kavo, konec koncu, poljuba na drevesu pa res ne dobimo vsak dan.

14 komentarjev:

bellyman pravi ...

Jaz sem kot mulc redno padal z dreves, ampak da bi se pa poljubljal tam gor, je pa se nevarnejse. Pa lepo pise na tablah pod drevesi : POLJUBLJANJE PREPOVEDANO!

Petra pravi ...

Uau, poljub na drevesu, pa čeprav od Parižana. Saj ne, da je tokaj slabega, ampak razmerje na daljavo je nekaj najhujšega. Za tisto se pa ne preveč sekirat, takrat si se tako odločila, ker je bilo tako prav...

TANČA pravi ...

Jaz pa mislim, da "Glijom" (by Gadzov) se vedno caka nate v eni kavarni. ;)

Petra pravi ...

...ves bradat in pajčevinast od dolgega čakanja...

Lenčula pravi ...

Lep pozdrav in ko sem že mislila,da so vsi trije bralci mojega bloga z menoj na morju, vidim, da temu le ni tako.Luv ju.

@Silvij:Jaz o teh tablah ne vem ničesar!

@Petra: Razmerje na daljavo definitivno sucks. Parižani pa so kulenda!

@Tančule:HAHAHAHAHA, sploh se ne morem nehat smejat. Glijom, hudo. Ja, skoraj sigurno me še vedno čaka v kavarni in sicer brez brade in pajčevin, temveč hot as hell!!! Hahahaha.

bellyman pravi ...

Jaz čakam nove poste!

Lenčula pravi ...

Intenzivno delam na tem!

Petra pravi ...

A bo o bukklabu?

Lenčula pravi ...

Ne, tale ob katerem švicam že pol večera bo o nečem drugem...

O buk klabu pa sledi :).

Petra pravi ...

Najbrž po prvem snidenju. Pomoje se bomo imele best.

Anonimni pravi ...

ta blog je poln enih gastrulaških izrazov...se vid da ste pravilno socializirane...

Lenčula pravi ...

Hojla esovje in dobrodošel na temle blogu in seveda smo res kompletno okužene, sam kaj morem, ko so izrazi res kulski.Svaka čast.

Lenčula pravi ...

Kolšek nisem takoj porajtala da si zlinkal še Gastrulo, po mojem je bil ta pejg nazadnje obiskan leta 1997 t.j. takrat ko je bil izdelan.

Kaj imate kakšen come back planiran?

Anonimni pravi ...

valda so kulski če so jih pa sami kuleži pogruntal..o to pa ni res poglej si mal knjigo gostov..pohvale, vabila v studije (in spalnce) in želje po avtogramih še zmer kr letijo...bomo mel kom bek ko bomo BLASTULA...