petek, 7. november 2008

Lep dan

Moj "thing" je prvi jutranji komad v avtu na poti v službo. Po tem kakšen bo, se meri moj dan. Kot že rečeno moj "thing". Ponavadi na 8 sejvanih postajah vedno najdem kakšnega, ki me zaziblje v dobro voljo.

In da me danes čaka odličen dan je napovedal tale komad. Niti sanjalo se mi ni kdo ga izvaja in vpis nekaj besed v Google je navrgel fante na kotalkah. Odlično in zelo seksi.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

ti, a si si ostale njune stvaritve tudi kaj pogledala ;)

Anonimni pravi ...

jap, dečka sta zlo fajn za pogledat (serija FOTC,zaenkrat cela 1. sezona na voljo na spletu)inu poslušat.njun live biserček moje najljubše pesmi - svojga kličem v pojstlo s taistim refrenom ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=WGOohBytKTU

Lenčula pravi ...

@Muki: Zajc mi jih je potegnil z neta in mi jih spekel na dvd. Jih frišne iz pečice dobim u nedeljo na liffu.jeeeeeeee.

@Anonymus:Hmmmmm.In nato pride v posteljo odet samo v nogavičke. Sexy mama. :)))))

Spiko pravi ...

Men sta najljubša frodo, don't wear that ring pa the robots