sreda, 12. november 2008

Zanimivo


Danes sem na radiju slišala, da imajo na Slovaškem težave s pijanimi medvedi. Fino. Mudeli se bojda do sitega najedo prevretega sadja in potem driskajo in pijani lomastijo po gozdu. Lovci opozarjajo, da se je pijanim medvedom najbolje ogniti. Takoj sem se spomnila pametnih nasvetov mojega bratrana, katerega oče je bil lovec.

Nasvet št. 1: Ako srečaš v gozdu medveda, teci vedno po hribu navzdol (gozdovi so kakopak vedno polni hribov, ki so obrnjeni navzdol). Medved je namreč težek in te bo tako počasi dohajal, ker ga bo ves čas vleklo naprej na nos. Precej let kasneje sem to vprašanje naslovila na profesorja za divjad, odvrnil je, da ko bom to preizkusila, naj tudi njemu sporočim, če deluje.

Nasvet št. 2: Če ni hriba navzdol (dooooh), potem splezaš na drevo. Medved gre seveda za teboj. Ti iz žepa vzameš pipec (pipec imamo v gozdu zmeraj s seboj) in mu ga zapičiš v smrček. Ker medveda pipec v smrčku moti in si ga želi odstraniti, s tacami maha okoli gobca in se tako ne oprijemlje več za drevo, zato zgrmi dol in ti si rešen. Kako potem splezaš iz drevesa in se ogneš podivjani živali s pipcem v nosu, bratrana pri šestih letih ni zanimalo. Tega vprašanja profesorju za divjad nisem zastavila.

Spomnila sem se seveda tudi tega posnetka, iz za moje pojme naj filma na svetu o živalih, ki ga je posnel Jamie Uy. Naslov filma je Animals are beautiful people in sva ga z bratranom na fotelju, s palačinkami v naročju, včasih lahko gledala tudi po tisočkrat. Še posebej dotični odlomek.

3 komentarji:

Tjaša N. pravi ...

Tale posnetek nam je pa že Mare enkrat kazal - genialno in za umret smešno! Skoraj tako smešno kot ideja s pipcem in medvedjim smrčkom. Daj vseeno vprašaj profesorja za divjad, če bi modra delovala pilica za nohte ali tehnični svinčnik. Pipec vedno pozabim doma...

Lenčula pravi ...

@Tjaša:Se strinjam ja, tole s posnetkom. Sem se čisto raznežila ob spominih.A veš na uno varianto- takrat sem se prvič zavedala, da bom postala veterinarka. Noup. Takrat sem bila še trdno prepričana, da bom kraljica.No joke.

Tjaša, to, da hodiš v gozd brez pipca smatram za pravo šarlatantstvo. Sklepam, da se v gozd hodiš samo muckat s fanti ;)))). Pilica za nohte mi je v tem kontekstu še jasna, kaj pa delaš s tehničnim svinčnikom v gozdu pa ne čisto.Pišeš po drevesih?Mahu?Živalih?

Tjaša N. pravi ...

Aja, in kaj drugega se pa še počne v gozdovih?? ;)

Pilica za nohte je obvezno orodje/orožje, kamorkoli grem. Za tehnični svinčnik pa honestly nimam odgovora. Prav tako ne vem, kaj v moji torbi počnejo najlonke, letak za brucovanje, dvajset hrvaških kun in sončna očala (novembra??). Vseeno pa me zanima, če mi bo kaj od našetega rešilo življenje v kontaktu z medvedjim smrčkom.

P.s.: Klasične sanje. Kraljica mati si je verjetno kot otrok želela postati...kaj drugega kot veterinarka. Lol.