torek, 21. april 2009

Sem v sramežljivce


Takole. Odločila sem se, da so mi bolj všeč sramežljivi fantje. Čeprav ne maram negotovosti v kateri me puščajo in milijone in milijone let, ki minejo preden me vprašajo za telefonsko, ali me poljubijo, vem eno.

Ko to kočno naredijo, ne potrebujejo več milijonov in milijonov let, da bi ugotovili, ali si zares želijo biti z menoj.

S pogumnimi, nasprotno, pa gre takole. Po telefonski me povprašajo takoj. Naslednji dan me povabijo na zmenek. Seveda me tudi takoj poljubijo. Po zmenku me seveda tudi pokličejo.

Ko vse to naredijo pa nato potrebujejo milijone in milijone let, da bi ugotovili, ali si zares želijo biti z menoj.

Bottom line: Jebeš pogumne.

2 komentarja:

Dzoni Wajsmiler pravi ...

Glej ga zlomka. Od objave bloga je minilo že več kot pol dneva. Toliko časa sem nabiral pogum, da sem ti napisal komentar. Sramežljiv :blush

Lenčula pravi ...

@Kos:Torej sem vate. :)