torek, 8. september 2009

Zatreskana do vesolja


Mojo zimsko ljubezen je ustvaril Marc Jacobs. (na sliki)
Od sprehodov ob sončnem zahodu me loči le nežnih 763 ojrov.
Jebi ga, življenje ni potica.

11 komentarjev:

Tjaša N. pravi ...

Oooo, lepi so. Cena jih pomembno pogrša, ampak so vseeno še lepi. :)

Lenčula pravi ...

@Tjaša:Knede.Cena je nesramna in predrzna.Preračunavam koliko nadur v ambulanti bi odtehtali in kam bi jih nosila. In kako zelo razburjena bi bila, če bi me kdo pohodil na kakšnem koncertu in seveda kako bi hodila po Stari Ljubljani med kockami mesaricami pet.Strašno.

Anonimni pravi ...

mislim da bi bili popolni za na kakšen koncert na metelkovi :D

Lenčula pravi ...

@Muki: Se strinjam.To je pravo obuvalo za poganje.Ni ga lepšega kot vleči petko ven iz ese od kakšnega prešvicanega punksa/metalca.Odlično.

Dzoni Wajsmiler pravi ...

Punk's Not Dead!

Lenčula pravi ...

@Kos:Doooh. :)

Tjaša N. pravi ...

Glede na tip petk mislim, da zlobne staroljubljanske kocke ne bi bile problem. :)

Lenčula pravi ...

@Tjaša:Ker so odete v usnje, to pomeni, da samo en medkockični zdrs lahko vodi do raze ali dveh na petki.Res pa je, da ni nevarnosti, da se zataknejo med kocke (s tabo vred) kot se to rado zgodi pri tanko tankih petkah.Strahota.

Tjaša N. pravi ...

Ahaaa, to z razami imaš pa prav. Grdo. :(

Tanke petkice... been there, done that. Sramota vseh sramot je, da se ti na relaciji Maček-Tromostovje ob najbolj obljudeni uri čevelj sezuje in zakorakaš naprej z boso nogo. In se vračaš nazaj po čevelj. Grrr. Vrečka na glavo.

Lenčula pravi ...

@Tjaša: Been there. Sezula sta se mi oba.
Mudelom, ki so umirali poleg od smeha, sem po moje naredila teden.

Anonimni pravi ...

Hvala za intiresny Blog