sreda, 25. november 2009

Računalnik je lahko zlobnjak


Jaz ne vem kako je z vami, ampak že ves teden sem z računalniki, bolje rečeno z zunanjimi diski, v nekem hate hate odnosu. Najprej fliknem po tleh zunanji disk prijateljice mojega najboljnaj in dekletu tako enopotezno izbrišem zadnjih nekaj let ujetih v fotko. Fino in seveda nasvidenje prvi vtis.
Takoj zatem pa v enem dihu umre tudi moj zunanji disk.
Ko ga je včeraj Andrejc potestiral mu je velikanski računalnik sporočil takole (v rdeči barvi kakopak):

Test Result:FAIL
Test Error Code:08-Too many bad sectors detected.

Sedaj se zdravi u računalniški bolnici, kjer ga ima Andrejc priključenega na reanimacijske mašine, ki pa kot sam pravi, tudi odkimavajo z glavo, češ, da je zadeva brezupna. Vseeno mu je dal dan do dva, da se zliže.

Disk ne vdaj se! Jutri je nov dan in jaz rabim svojo power point prezentacijo.

Ni komentarjev: