četrtek, 12. april 2007

Hard partying, hard studying



Hard partying and hard studying je naslov pod katerim sem našla tole fotkico.

Pri meni pa je nekako takole. Žalostna sem, ker zadenj čase na blog ne vržem več nič pametnega. Ne gre. Lahko bi recimo objavljala svoje laboratorijske rezultate, ki bi bili sicer zanimivi za kakšnega morebitnega kradljivca idej in tudi sicer jih ne smem nikjer objavljati, za večino ljudi pa bilo vse skupaj en velik zeh.

Razpoloženje je delavno, najboljši prijatelj je strah. Ubistvu je slab prijatelj, ker me ves čas nervira. Zjutraj me pusti na miru, čez dan ko sem do vratu v delu izgine, ko pa se uležem v posteljo pa se prične počasi gužvati skozi pokostnico.Torej ni me strah do kosti, temveč tudi pod kosti.

Ej, če imate čas 20. aprila in 1.maja, mi zjutraj pošljite eno ta pozitivno, v stilu: " Želim ti, da ti po prezentaciji nihče ne zastavi nobenega vprašanja, ali pa da ti zastavi takšnega, da boš zablestela!"

Juhuuuuuuuu.

Aja, pozabila sem na hard partying.

Hard partying scheduled on May. Guidelines and party programme will be posted on this blog very shortly. If, however, you have a specific question regarding the programme please do not hesitate to contact me. <- Takole mora človek govoriti na kongresu. Bruh a ne.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Draga moja, kdor pravi, da lab rezultati niso zanimivi, ni dec! Boš videla kako bo Ištvan padel na njih – če bo Ištvan večji kot 153 cm in brez brk, pa ziher pade kak Zoltan (če sem čisto iskrena sem morala svoje znanje moških madžarskih imen malo apdejtat na netu: http://www.babynamesworld.com/hungarian_names.html).

Ne vem zakaj se ti zdi, da bi morala blazno dosti blogirat – ljubica, važna ja kvaliteta – da ne boš kot nekateri izmed naših instant estradnikov, ki imajo na svojih pejdžih tako dramatične novice, da si je pozidni Matija iz desnega kota moje sobe že trikrat skušal prežvečiti nogo.

Če te ni strah nisi dec! Zdaj pa bi moj prijatelj Igor dodal, da naj se že enkrat sprijaznim, da nisem dosegla stopnje maskulinizacije, ki bi me obdarila s kakšno pritiklino več. To bi imela šele problemov na jogi – si predstavljaš, da me že zdaj pri asani kobilica nekolikaj moti oprsje?!? 

Budimpešta po Lenkini ekspanziji ne bo več nikdar ista….. ;)

Lenčula pravi ...

Ej bejbi kot obljubljeno sledi post o toi my dear.

Aj btw tudi kvaliteta teh zadnjih postov je tako nekako hmmmm vprašljiva.

So eni tistih postov -> nekaj se inkubira v labu, kaj čem delat mah daj eno post bom stisnila.