ponedeljek, 21. april 2008

Fantje so kulski


Sem taf punca. Včasih si ponosno rečem, še bor mašino obvladam (Sime pravi, da je to mala malica) pa bo. Ne, fanta za preživetje ne potrebujem. Sem zadovoljna, ne jokam v blazino, si ne trgam udov ...

Pravijo, da bi morala biti brez njih obupana, me celo vprašajo, če sem, nekateri pravijo, da sem že tako daleč, da sem že neobčutljiva na vse skupaj in sem dejansko že uberobupana. To so "misery needs a company" tip ljudi. Je pač tako, da se moram zaljubiti, da ugotovim, da brez fantov ne gre. Julie Delpy pravi, da se to zgodi enkrat na dve leti. In še res je. :)

Pridejo pa trenutki, ko fante zapogrešam do te mere, da bi zagrabila kar prvo površno simpatijo, si rekla, da je ljubav itak overrated in jo poročila. In naj zveni še tako neumno, sem ugotovila, da me na kolena vedno znova z lahkoto spravijo:

1. Kosmati pajki in gomazeči 6-8 nožci v velikosti bogomoljk in večjih hroščev. Ako se kaj takega priplazi v moje stanovanje, bo prva reakcija strah, smiljenje sami sebi, jok in nato humana evtanazija s knjigo. Sledi neskončna žalost.

2. Psihopati aka ljudje, ki bi morali bivati na zaprtih oddelkih. To so osebe, ki jih rahel pritisk na hupo, pripravi do tega, da sredi križišča vstanejo iz avta in te tresnejo, osebe, ki ob malo glasnejšem navijanju glasbe, potrkajo na tvoja vrata in ti grozijo s tresnenjem, osebe, ki ti razbijejo ogledalo na avtomobilu, ker si jih zaparkiral ... S njimi ne znam. Najprej me razkurijo in nato spravijo v jok. Predvsem pa se jih bojim in me srečanje z njimi spravi v neskončno žalost.

3. Pohištvo od ikeje. Kupim ga, odvijem ga, razstavim ga, razvijem načrte in potem obupano sedim med šraufi in jokam. In seveda sledi neskončna žalost.

Fantje seveda mimogrede opravijo s takimi zadevami. Pajka vržejo skozi okno, z osebami iz zaprtih oddelkov opravijo že samo s tem, da so fantje in izgledajo strašno nevarno, ikejino pohištvo pa sestavljajo med gledanjem fuzbala. Prav kulski so.

9 komentarjev:

Tjaša N. pravi ...

Alenka, z zadnjo točko se ne morem strinjati. Pri nas je namreč ravno obratno. Moška polovica družine pohištvo pripelje, razvije, razstavi in načrte seveda vrže stran. Nato obupano in jezno sedi med šraufi in kolne in noče prebrati načrtov. Ženska polovica vzame načrte, jih preštudira med gledanjem poljubne humoristične nanizanke in nato namigne moški polovici, kako naj sestavi predalnik (preden ga moška polovica razsuje z besnim vrtanjem v les).

Nauk zgodbe: pokliči me za pomoč pri sestavljanju. :)

P.s.: Ponižno priznavam nemoč pri prvi in drugi točki. :(

Lenčula pravi ...

@Tjaša: Noro sem se narežala temu opisu. Za znoret smešno.Te pokličem za naslednje sestavljanje, od zadnjega je namreč ostalo 5 šraufov viška in nekoliko majava miza,ki pa je vseeno vzdržala silevstrsko večerjo brez zrušitve.

Kar pa se tiče ogabnih členonožcev pa si se pri kobilici, ki me je napadla v Tomažku poleti, držala prav herojsko, tako, da si za moje pojme hudičevo taf bejba. Najverjetneje obvladaš tudi bor mašino.:)

Petra pravi ...

Sem te lih hotla vprašat, če bi pregledala Žigatovo tarantelo, ker se nam zdi neki bolana, ti si pa pač veterinarka...

Lenčula pravi ...

@Petra: Teh zadevščin mi ne zdravimo. Edina kosmata in drobna bitja, ki jih še zdravimo so čebele. Tarantele pa fliknemo skozi okno ali humano evtanaziramo s knjigo ali copatom.

Tjaša N. pravi ...

Vprašaj Mareta, kakšen izraz na frisu sem dobila ob pogledu na hotelsko sobo, ki so si jo prilastili ščurki... prav nič taf. :( Kobilice še prenesem, ostale gomazeče stvore s 25 življenji in velikanskim družinskim zaledjem v reži na steni pa preziram. Pri njih niti copat ali knjiga ne pomagata. FUJ!

Lenčula pravi ...

@Tjaša: Hahahaha.Ako ne knjiga in copat biokil it is.

Master Obi Van pravi ...

Kdo je Julie Dobie? huh?

Lenčula pravi ...

@Obi Van: Julie Dopie je dekle, ki jo ob delavnikih lahko srečaš na Tromostovju, kjer prodaja dragulje, brusi nože in igra na citre. V prostem času tudi prerokuje iz kavne usedline (kavo kupiš v meku, da ne bo pomote) in seveda mimoidočim nudi ramo ob morebitnih ljubezenskih težavah.Spznaš jo po gostih brkih in naglju, ki ga nosi zataknjenega v gumbnici.

Julie Delpy pa je igralka -> http://en.wikipedia.org/wiki/Julie_Delpy

Anonimni pravi ...

za sestavljanje ikeinih poslastic se tud jaz javljam, tjaša bere navodila, jaz željno sedim zraven z vsem potrebnim orodjem, ti nama pa pripravljaš margerito.. a smo zmenjeni :D

aja, pa tud kako žvalco ti lahk skoz okno vržem, sam moraš pazt,da s kakim klopom še runota zraven ne zabrišem ;) čeprav se strinjam s tjašo, dokler ni ščurek ali kaj an tem nivoju - brrrrrr...

pri nevrotičnih tipih pa razen enga kija/šibrovke/maretaizkaratekluba niti ne poznam druge rešitve kot spizdit, tko da žal ne obvladam vseh točk :(