sreda, 20. maj 2009

Modni samomor



Danes zjutraj me je napadla roza pošast, zato sem sklenila, da grem v službo oblečena v stilu easter bunny meets Barbie. Ko sem se v službi nato pogledala v ogledalo in skoraj oslepela, sem padla v globoko roza depresijo.

Šlo pa je takole:
- roza majčka z roza čipkami
- rozasto krilo iz tila
- roza pulover
- roza čeveljci
- roza šal

Nobl za znoret.

Dokumentirano na sliki, ako kdo ne verjame.

Da. Modna policija mi je že zarubila stanovanje.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

dobro da se nisva srečali danes, pomoje bi ali:
1. oslepela ali
2. uporabila par karate udarcev, da te spravim nazaj k sebi ali
3. v strahu, da so te ugrabili vesoljci s planeta rozacon in te posali nazaj na zemljo kot agentko s sloganom 'pink is OK' v pripravi na invazijo, poklicala najbližjo policijsko postajo ali
4. z mislijo 'she wouldn't..' mirno odkorakala naprej ;)

Lenčula pravi ...

A ni skeri.Še zdaj mi ni jasno kako mi je to uspelo.

Tebi pa še posebej vem, da je grozno, ker se bojiš roza barve.

Anonimni pravi ...

bojim je pa kle kr mal understatement ;)