petek, 18. junij 2010

Vesela bađa

Po zelo kratkem premisleku sem se odločila, da bom letos poleti bađika.

Gre pa zato, da ne vidim več nikakršnega smisla:
1. se odpovedovati dobri hrani
2. se odpovedovati slaščicam in belemu kruhu
3.se odpovedovati gaziranim pijačam, beri pivu in kokakoli
4.v športanju
- Na tej točki velja omeniti, da se mi športati nikoli v življenju ni dalo in da sem od vedno, odkrito povedano, šport globoko prezirala. Športala sem zgolj in izključno zato, da ne bi bila bađolet. Nikoli recimo mi ni bilo jasno, what the hell imajo v glavi osebki, ki sredi vročine kolesarijo v hrib, ali bolje rečeno, kaj imajo v glavi osebki, ki sploh kolesarijo v hrib, ali kaj imajo v glavi ljudje, ki gredo v hrib generally. Zakaj bi kdo to počel prostovoljno? Pri športu telo vedno trpi, vedno me nekaj boli, vedno sem ob sapo in pred nekaj meseci sem si enostavno zastavila vprašanje - zakaj? Zakaj početi nekaj ob čemer se ne počutim dobro? In ker nisem našla primernega odgovora, sem to enostavno prenehala početi. In seveda mi po nekaj mesecih čisto nič ne manjka in čisto nič ga ne pogrešam. Športa namreč.
5.v prekomernem nalivanju z vodo
6.v ne jedenju po 18h
- Jedenje po šesti je ravno najbolj slastno.

In ker razumsko več ne najdem smisla v zgoraj navedenih točkah, to je drugega smisla kot - biti suha - sem sklenila, da to pač več ne bom.
Kar pa se tiče zdravja in šestih točk pa je moj pomislek sledeči - kaj je point v življenju in kaj je bolj zdravo, biti suh in tečen ali debel in vesel?

Jaz bom kar vesela bajsika.

In še to.Že nekaj mesecev gladko ignoriram zgornje točke, a se kazalec na tehtnici od takrat ni premaknil še niti za milimeter, prav tako mi niti ene hlače še niso premajhne.
Kje je torej point, še enkrat?

5 komentarjev:

Dzoni Wajsmiler pravi ...

:(

Lenčula pravi ...

@Tomaž::(-ker bom bađa?
ali
:(-ker še nisem bađa?
:)

Anonimni pravi ...

Sm kar malo razočaran Lenčina ker verjamem ni vse v postavi, hlačah ki so ti (ti niso) prav... Šport nam pomaga ostati agilen, nas prisili da se discipiniramo, kdaj čemu odpovemo. Pa ja ne boš rekla da se po večernem teku, naslednji dan ne počutiš bolje?!?
PS: drugače pa tud jaz gonim v klanec in povedat ti moram da predvsem zato, da pol čez gozd gonim navzdol(FUN!)

Lenčula pravi ...

@Anonimni:Anonimni,ne boš verjel,ampak večerni tek z lahkoto zamenjam s kakšno fino knjigo, ker po njej naslednji dan nimam musklfibra.:)
In ker sem workaholic,za dodatno disciplino in odpovedovanje res ne potrebujem še športa.I would go nuts!
Dvigovanje 70kg bernardincev in krotenje 50kg rotvajlerjev pa je tudi več kot dovolj za vzdrževanje agilnosti.
In še to.5 min spust po hribu navzdol nikoli in nikdar ne odtehta 1 urnega kolesarjenja v hrib navzgor.
:)

Dzoni Wajsmiler pravi ...

Kajenje ubija celo življenje, rekreacija pa samo prvi teden...