petek, 16. marec 2007

Najboljša nadaljevanka na svetu



Zadnjih nekaj dni me je spet v kremplje dobila tečnoba. Vzroka za njeno krempljanje seveda ne najdem in to me jezi. Ker če ni vzroka, bo izmotavanje iz njenih krempljev težko. In potem Zajec ponudi nadaljevanko (mi jo je že pred nekaj časa, toda nisem in nisem uspela odpreti fajla) My name is Earl in jo začnem gledati in postanem zasvojena in seveda korak za korakom boljše volje. Ta nadaljevanka je absolutni must see. Zapekbe lahko naročate pri meni, ali Zajcu.

In seveda me navdihne in odločim se za izluščenje vseh morebitnih vzrokov, ki so priklicali tečnobo nadme.

Ekola:

1. moti me, da je inštitutski printer lociran v moji pisarni in potem vsak bebec, ki kaj printa stoji za mojim hrbtom in buli v moj ekran
REŠITEV: danes sem na inštitutu dosegla premaknitev mašine v malcalnico, tako da lahko od sedaj naprej preljubi kolegi, gledajo v vrata mikrovalovke, medtem, ko se jim printajo dolgočasni članki

2.ta vikend imam intenzivne vaje z najdolgočasnejšim orkestrom v vseh vesoljih
REŠITEV: s seboj bom vzela računalc in muvije in ko ne bom vadila, bom imela oči fiksirane na ekran in se mi ne bo treba pogovarjati z najdolgočasnejšim folkom v vseh vesoljih

3.nikjer v prekleti Ljubljani ni stojala za čevlje, v Rutarju so mi ga pa prodali pred nosom in imam zato grozljivo grdo predsobo
REŠITEV: IKEA

4.zaradi birokracije in bla,bla,bla moram že sedaj oddati plan kam za majske
REŠITEV: ker nihče ne gre nikamor, odnosno gredo moji naj predaleč, ali preblizu, ali prehitro, ali za prekratek čas, ali za predolgo, grem letos na počitnice sama. Aja a gre kdo z mano kam za majske?

5.nekaj, česar ne morem napisati na blog, ker mi je nerodno
REŠITEV:hmmmm, nimam pojma

6.zdi se mi, da je dan enak dnevu
REITEV:Ne pa ni.Niti slučajno ni. Ugotavljam pa, da sem že kar nekaj časa na domači grudi in me to malo utesnjuje. Vračanje k točki 4. Potovanje.

Evola, finito. Plan tečnobe izdelan. Najbol me jezita točki 5 in 6.

Pete me že zelo, zelo srbijo.

Lepo bodite.

4 komentarji:

Petra pravi ...

Ej, best, naročam 1x My name is Earl, dobro zapečeno! A bi res lahko?

Lenčula pravi ...

Itak. Dobiš v petek.

Za pusrat smešno.

Master Obi Van pravi ...

hehe ali ste vedeli da je bil ta My Name is Earl (Jason Lee) en tezek skejtar vcasih... ?

Lenčula pravi ...

Da.