nedelja, 20. maj 2007

Mljask in nos v blazino


Ta vikend je Slovenija: kolesarila, tekla, veslala, igrala nogomet, pekla čevapčiče, surfala, metala otroke v zrak, pometala dvorišča, kosila vrtove, obdelovala grede, špricala drevesa, hodila v gore, sedela na kavah...

Pa jaz?

Jaz pa sem vikend prespala. Nos sem tiščala v blazino,noge obula v nogavice in se pod odejo skrila pred soncem. Potem sem šla na kavč in postopek ponovila. In nato še enkrat na vrtu. Enka in dvojka sta delala isto.

Zame je bil ta vikend enkraten. Slovenija je utripala, jaz pa sem spala. Mljask.

13 komentarjev:

Dzoni Wajsmiler pravi ...

Jest sem teku. Tri srca...

Lenčula pravi ...

Če nisi bil prvi ne šteje.

bellyman pravi ...

Draga Alenka!

Poniglavo se opravičujem za nesramnosti, ki sem jih bil copy-pastal iz raznih strani, ki so namenjene domačim živalim. Odstranil jih seveda ne bom, ker vem, da je tvoj smisel za humor širši od širjav mojega uma.

Kakor koli že... vikend sva prebila skoraj identično, a žal spet ne skupaj. Mene spet ni nihče nikamor vabil, zato sem doma strmel pod strop in končnu ujel tistega pajka in mu zlomil tri noge in razširil mrežodelaluknjo, ker so komarci na Marostu že navalili. Še en tak vikend in navadil se bom plesti ali pa delati gobelin.

Sicer pa se že veselim skupnega obiska na bolšjaku, da ti nabaviva tiste sandale!

Lenčula pravi ...

Silvij tkole bo.

1. Dragi čevlji - bolšjak, Silvij, če ni ravno Manolo tam odprl svojega butika v zadnjem času, potem ne vem čisto, kako bi dragi čevlji lahko bili najdeni na bolšjaku?

2. A si bil na Gotan project? Namreč smrdelo je po intelektualcih in sva te zategadelj z Mukojzlo iskali, toda na koncu sva obupali, ker bi te bilo težko izluščiti izmed tone usnjenih jaken in obrazov, utrujenih od večnega iskanja odgovorov na vprašanja: "Zakaj živim? Kje je smisel mojega obstoja?..." itd.(no skratka vse tisto, kar vas intelektulace ves čas bega)

bellyman pravi ...

Seveda nisem bil na Gothan Project! So preveseli za mojo temno dušo. Bil sem doma, ogrnjen v svojo črno rjuho in sem se spraševal: "Zakaj živim? Kje je smisel mojega obstoja? Kam gremo?" Ker mi na pamet ni padlo nič pametnejšega sem šel do sosede, jo premikastil in nato šel spat. Pred spanjem sem seveda prečital nekaj poezije, spisal nekaj haikujev in zrl v prazno. Pogrešal sem te.

Dzoni Wajsmiler pravi ...

Pa vidva, pa vidva se delata norca iz ljudi, ki vstajamo zato, ker je potreba prevelika. In ko jo odplaknemo, pričnemo misliti na tisto edino vredno. Na Delo.
Vedno sem pred skušnjavo ali več pojesti in v posledično skrajšanem delavniku bolj in močneje delati ali manj zajtrkovati in dlje delati. Ponavadi na lihe dneve več jem. Takrat manj kadim. Pravzaprav tudi ob sodih dnevih manj kadim. Hmm, pa saj jaz sploh ne kadim!?!
Solidno plačano delo, pri čemer ima lastnik tisočkrat več koristi od mene kot jaz sam -> to je rajcajoče fenomenalno. To je naslajanje in puščanje sline po celi črti. Medtem ko lastnik najprej potegne črtico z mojim denarjem in se šele potem slini.
Delo me osvobaja in krepi hkrati. Osvobaja zato, ker si lahko s prigaranim denarjem privoščim vse neumnosti tega sveta, ki jih ne rabim. Krepi zato, ker se iz plače v plačo manj sekiram, za kakšne neumnosti res zapravljam denar.
Čakam regres. Zapravila ga bova skupaj z erotično temnopolto artistko v Hotelu Slon.

Lenčula pravi ...

@Silvij: Se ti morda gre na Kino Otok (Izola) iz prvega na drugi junij, no šli bi nekje proti jutru domov? Muviji za intelektualce, en je celo posnet na mobilni telefon, bistvo pa je srkanje vina in sedenje pod zvezdami v družbi zajebancev v usnjenih jaknah in seveda razglabljanje o smislu življenja (črno rjuho lahko poneseš s seboj).Torej?

@Kos: Se pridružiš? (glej zgoraj) Drugače pa me žalosti, ko vidim da si se ujel v kolesje kaptializma.

In v hotelu Slon, se bosta nato gola podila med mizami, kjer bodo ljubljanski upokojenci srebali kavo in jedli kremšnite. Best.

bellyman pravi ...

Draga Alenka!

Hvala za tole povabilo, ampak zgleda da sem tako jambral, da me nobeden ne mara, da imam naslednji vikend že zaseden. V petek grem osmrajat črne cunje v KUD-a na rokerje Ponys, v soboto pa verjetno slemam na Iron Maiden s svojo dolgo čupo.

BTW na Kinu Otok sem že bil in je zeeeloooooo fino, fajn hrana, fantastično vzdušje in nekaj odgovorov na večna vprašanja se razreši v momentu. Filmov ponavadi ne vidim...

Petra pravi ...

Tak vikend si bom sama privoščila takoj po izpitu, trenutno pa preživljam čas in my least favourite way - za knjigami. Bljak!

Lenčula pravi ...

Petra to je res mega bljak ja.

Dzoni Wajsmiler pravi ...

Knjige so mega. Trenutno se naslajam nad Temnimi platmi papeštva. I love it.

Petra pravi ...

Lahko ti potem posodim še mojo Modern English Grammar - lahko branje na 600 straneh...

Lenčula pravi ...

HAHAHAHAHAHA.Best.