četrtek, 31. maj 2007

Populacijska genetika ali zakaj so rjavolaske pametnejše


Bjonđe helou in preden mi razbijete avto in poškodujete psa, naj v opravičilo povem, da zadeva ni zrasla na mojem zelniku in da je seveda vse skupaj čista oslarija, ki si jo je izmislil višji strokovni sodelavec VF za področje populacijske genetike, po eno urnem tiščanju glave v laminarij poln flašk čudnih barv. Torej po nazivu sodeč, lahko sklepamo da je to človek, ki ve kako s populacijo in geni. Ker se vseeno bojim, da ga utegnete žrtvovati, kamenjati, kastrirati, sežgati, razkosati, naj ostane neimenovan. Seveda se je med norim režanjem tudi ponudil, da sam odgovarja na morebitne sovražne komente.

Bilo je pa takole.

Med delom se je nenadoma obrnil na stolu, me pogledal in rekel tako kot velikokrat poprej: "Alenka razmišljal sem. In sicer razmišjal sem o blondinkah." Ker sem bila prepričana, da bo sledila kakšna neokusnost, sem se odločila da ga ignoriram. Ni se dal, zato je še enkrat ponovil: "Vem zakaj je večina blondink neumnih! No, najbrž niso vse neumne, toda velika večina!" In seveda kot kul črnolaska, se odločim da ga preneham ignorirati in prisluhnem.

"Veš Alenka, na blondinke so deci že od nekdaj avtomatsko padali in zato so imele vedno potomce. Na črnolaske niso toliko padali in so morale zato, da so bjonđinam lahko ukradle moške, pokazati veliko več pameti in spretnosti. Neumne črnolaske pa so ostale same, brez potomcev, torej so izumrle. Selekcijsko gledano, imamo tako danes populacijo neumnih blondink - ne vseh (to pač moram rečt, da vseh ne vržem v isto skledo) in pametnih črnolask."

In kot vedno znova, se je material za nov post, že spet kar sam prikotalil pred moj nos.

Aja, pa prosim vas lepo, še enkrat, da ne jemljete takšnega posta, ki se zgodi, če so ljudje predolgo zaprti v labu in vdihavajo čudne kemikalije in vgrajujejo neonke v krave, preresno.Pri nas v labu smo najverjetneje vsi tako polni kemikalij, da se svetimo v temi.

16 komentarjev:

Petra pravi ...

Sori, prej sem se zmotila, pa sem izbrisala. Predvsem sem hotela komentirat, da take stvari govorijo tipi, ki jim bejbe ne dajo in babe, ki so grše od drugih bab. Kar ti seveda nisi in ti še posebej za to ne štejem tegale posta v plus. Se spomnim dni, ko sva z Evo hodili ven in so se dostikrat našle kakšne ženske, ki so naju opravljale in naju imele za neumne. Ne zato, ker bi se neumno obnašali, ali pa zato, ker bi bili nerazgledani, ali ker bi imeli pošastno nizek IQ, ker nič od tega ne drži, ampak pač zato, ker so bile mogoče malo grde in je bilo to najlažje, kar so lahko naredile. Drugače je pa to tako, kot da bi napisala, da so črnci bolj neumni od belcev in da so cigani radi umazani...

Lenčula pravi ...

O damit Petra sploh na zadevo nisem takole gledala, namreč nastala je v totalnem krohotanju in dobri nameri, z željo po duhovitih komentih, še posebej od tebe esa. No če si mnenja, da je žaljiv ga bom seveda umaknila in te za opravičilo častila s piri do onemoglosti.

Kot ti je lahko jasno se pač ne strinjam s tem kar je napisano in enako lahko rečem za avtorja te izjave, ki je najprijaznejši človek na svetu. Smo se pa res hudičevo nasmejali ob zadevi, ki je pač čista traparija in jo prosim te lepo tudi tako jemlji.

Sem pa vseeno štekala tvoj point, moram priznat da na zadevo res nisem tako gledala in malo popravila konec posta. Upam, da je kul.

Anonimni pravi ...

Če mački stopiš na rep zacvili.
Če sem izjavil eno tezo, še ne pomeni, da drži. Pa ne bit žaljiva.

Anonimni pravi ...

no, jaz sem se kar konkretno narežala ob branju tegale posta :D sploh ker poznam avtorico, avtorja sicer ne sploh, samo glede na to da še nism nč slabga slišala o njem, že ne more bit tolk švoh ;)

me pa zanima kolk je bil prej drugačen post, da je izzval takle odziv od petre?? mogoče mam pa samo srečo (oz bolj slabo slišim) ker mene so vedno bolj v dobri volji zajebaval kolegi kot pa dejansko kdorkoli žalil, pa niti ne jemljem resno teh zadev... good for me, ane :)

Anonimni pravi ...

aja, pa ko je ravno tale tema, jaz sem pa včeri dobila tole foro, jo kar dodajam ;)
ps: se opravičujem za slovnične itd napake, se mi ne da popravljat, dobila sem ga pa v taki obliki...

Blondinka z novim BMW-jem izsili tovornjakarja. Jezen tovornjakar ji sledi do parkirisca, izstopi, s kredo narise krog in rece micni blondinki:
"Stoj tu notr v krogu in se ne premakn iz njega dokler ti jaz tega ne recem!!!"
Potem vzame kljuc in ji spraska njenega novega BMW-ja.
Pogleda blondinko in vidi, da se mu smeji. Ves jezen vzame kij in razbije vse.
Pogleda jo in ona se mu krohota. Tovornjakar se bolj jezen vzame noz
in ji prereze vse gume. Ko pogleda blondinko, je ta ze vsa rdeca od
smejanja.
Tovornjakar jo ima zadosti, gre do nje ter jo vprasa:
"Kva se tolk butast rezis?"
Ona pa: "Vsakic, ko me nisi gledal sem majčkeno iz kroga stopila!"

Lenčula pravi ...

Ah spremenjeno je samo toliko, da je bolj razvidno, da je fora. Spremenjen je zadnji odstavek in začetek, ravno toliko, da je res še enkrat jasno da je vse skupaj fora.

Aja bwt vic -> HAHAHAHAHAHA.

Spiko pravi ...

Tko ne me tepst, ampak men se zadeva sliši logična. Če so moškim bolj pri srcu blondinke, imajo le-te več blond potomcev (IANAG). Če je neke populacije veliko, je med njimi več neumnih ljudji (pa seveda tudi pametnih ljudi). Vprašanje je potem samo, zakaj nihče ne govori o množici pametnih blondink...

Petra pravi ...

Ne me narobe razumet, tukaj nisem jaz osebno užaljena (ker niti nisem blond, by the way, torej nisem mačka, ki bi ji kdo stopil na rep), vendar pa po mojem skromnem mnenju ta teorija zveni precej neumno (seveda nisem sklepala, da drži), pa sem se pač oglasila. Alenka, najbrž mi ni treba poudarjat, da imam smisel za humor in sarkazem, tudi če je usmerjen vame (kar v tem primeru niti ni). Seveda pa post po tvojih popravkih zveni malo drugače kot prej. Naj pripomnim še, da mislim, da nisem napisala nič žaljivega, zato prosim, naj se tukajle med vrsticami ne prebere kakšnega opravičila...

bellyman pravi ...

Ti si poosebljena neonka! A greš jutri na Iron Maiden; vse se baje sveti! Pa tudi ljudje brez kočnikov in sekalcev so strastni oboževalci njihove muzike, tako da se ti ne bo slabo godilo. Pokliči če greš!

Lenčula pravi ...

@Spiko: Nadaljujeva razpravo off line. ;)Sem slišala da nisi bil sprejet na Blogres :(. Daj hitro napiši en post in se še enkrat prijavi.

@Silvij: Takole bom rekla, če mi nazaj ne pripelješ vsaj enega prešvicanega metalca, ki ni slekel majice z napisom Iron Maiden že en mesec, avtomatsko letiš s friend liste.

bellyman pravi ...

Alenka, ti res znaš zamuditi dobre zadeve. Točno taki tipi, kot so všeč tebi, so bili na razpolago po vsem stadionu. Največ šans bi prav gotovo dobila pri tistih, ki so že med predskupino omagali pod volumnom alkohola in niso vedeli zase. Pravi desci, ti povem. Prav gotovo tudi premožni, da plačajo 50 evrov drago karto in koncert prespijo. Eden je bil tako nabasan, da sem preveril, če ima vse atribute, ki jih zahtevaš.

Prevalil sem ga na tehtnico... idealen zate, imel je zahtevanih 180 kilogramov in pol. Nadel sem si gas masko in mu razprl čeljusti. Kočnikov ni imel, sekalca je imel le enega, s črno pa so bile obarvane sedmice in osmice. Enka levo spodaj je bila malo odškrtnjena. Nato sem mu dvignil roko, da preverim še kakšno je stanje pod pazduho. Vonj malih dreadloksov je v hipu ubil podgano, ki sem jo imel s seboj za merilo čistoče. Njegovo majico sem spravil, da ti jo v trenutkih samote ponudim v tolažbo. Ne vem, če je zgolj naključje, ampak na levi rami je z ironmaiden črkami imel napisano: "Alenka, volim te! Bihać JNA 18.5.1985"

Lenčula pravi ...

Pa je tip še singl? Zveni namreč kot catch stoletja. Silvij enosatvno predober si z mano.

Dzoni Wajsmiler pravi ...

Ej, šit. Dons sem ga videl na plaži v Poreču!?!

Spiko pravi ...

Nič ne bo z blogresom- sem jim pisal, pa mi niso odogovorili, tko da naj si kar sami pripišejo posledice takega obnašanja...

Lenčula pravi ...

@Spiko:Zaslužijo si biti krepko zignorirani iz tvoje strani, zato se požvižgaj na njih ali pa jim piši kakšen jezen mejl in jim zapakiraj kakšen virus poleg (sklepam, da to znaš).In potem, ko bodo odprli svoje bloge, da bi jih updejtirali z zgodbami o svojem zeh življenju in zeh pogledih na življenje to žal ne bo več mogoče, ker bodo blokirani na način, da vsakič, ko bodo uporabili besedo jaz, moje, meni ali kakšno velekompliciranosamonjim razumljivotujko se bo post avtomatsko zbrisal ali pa se bosta za kazen zbrisala še zadnja dva posta in za vsak ponoven kiks naslednja dva, dokler blog ne bo popolnoma izginil v vesolje. bruahahahahahaha

@Tomaž: A je bil fant singl? Zakaj mi nihče na to vele pomembno vprašanje ne zna odgovoriti.

bellyman pravi ...

Tip je bil totalen singl! Okrog vratu je imel obešene vse singlce Meidnov.