torek, 8. maj 2007

Ne mažite me z modro okoli oči


To je Tanja. In ker po novem dela horoskope in ker želim, da mi izdela horoskop v katerem bo svet najlepši in ker je zvita kot presta, je rekla, da vidi precej nejasnoti v letu 2007 in da sklepa, da bo stanje manj megleno, ko bo videla vsebino tega posta.

Potem mi je poslala sliko, kjer je mega hot btw, seveda sem ji pred tem zagrozila, da v kolikor ne pošlje nove slike, imam na zalogi tudi sama eno ta poletno fotkico in ob omembi besed sončne opekline in jogurt je nova slika s svetlobno hitrostjo pristala v mojem nabiralniku.

Pa preidimo k bistvu. Tanja je moja veterinarska sošolka in ker nisva bili nikoli skupaj na terenskih vajah, ne vem kako obrača ovce, tudi ne vem kako se obrne med kravami in kako domača je z nesnicami. S Tanjo sva bili kljub sošolstvu, izvenfakultetni in izvenhlevski frendici.Vsekakor je bila in je, daleč najsmešnejši in kulenda človek na VF.

Njen oče je terenski veterinar in je zategadelj dekle vse življenje raslo z eno nogo v hlevih štajerske. Sama pravi, da prihaja iz vasi, kjer so si ese brisali (oni ne, ker pri njih so bili nobel in so uporabljali WC papir) s stroži od koruze.

Na kratko pa so navodila za uporabo Tanje sledeča:

1. Ne puščajte je predolgo na soncu. -> Postane vijolično rdeča, sicer je superca videti te nenadne spremembe barve njene kože, z vmesnimi mehurjastimi prekinitvami, toda njej to ni všeč.

2. Ne mažite je z modro barvo po obrazu. -> Za pusta je bila oblak. Odela se je v belo in je mazanje z modro barvo, kljub temu, da smo jo opozarjali da mazanje očesnih veznic z modro najbrž ni kulenda, vzela zelo zares. Kmalu je pričela otekati okoli oči in se profuzno solziti, potem je bila tudi rdeča in rdeča in otekla. Na koncu je odšla ven brez modre barve, odeta v belo in z velikim kartonastim oblakom na hrbtu in bila jezna, ker so jo ves večer vsi spraševali kaj je za pusta.Bojda je bila oblak.

3.Ne pustite, da vam poišče fanta (enako velja za Domca). -> Kot po pravilu, vam bo našla posebnega fanta. Ne vem, zakaj je bila Tanja vedno prepričana, da imam rada fante, ki tehtajo 360 kg in si ne umivajo nog. Ali pa fante, ki so si na enem od veterinarskih kongresov (na osnovi zelo nepreverjenih govoric) ese brisali s tortiljami, ko je zmanjkalo WC papirja in v rdečih pajkicah na tekaških smučeh vozili smuk po strminah Vogla.

4. Tanjin fant si lahko:
- če si preživel vojno v Iraku, Bosni, Afganistanu, Burkini faso.... na kratko -> imaš brazgotine
- če si doma na žagi -> torej imaš spet brazgotine ali na vsaki roki po 3 prste
- če si brusilec nožev -> imaš brazgotine
- če si se v mladih letih intenzivno udeleževal vaških pretepov - > imaš brazgotine in si brez arkad
Skratka kratko in jedernato, angelski obrazi, gladka koža, intaktni čeljustni sklepi, vsi prsti, nepošite arkade, don't do magic by this girl.

In za konec nekaj romantičnega. Pri Tanji doma gojijo poštne golobe, ja čisto zares. Imajo jih 723465678946354 in ko se boste vsi fantje ob tej sliki noro zagreli za to dekle, ji lahko ljubezenska sporočila pošiljate kar po golobih. Torej SMS, don't do magic by this girl.

Želim si, da bi ta bejba svojo eso večkrat namalala v Ljubljano, da bi lahko spet eno rekli tako kot včasih. Za zaključek, enkrat sva tako čvekali, da je Tanja popolnoma pozabila da ima še en obisk, ki jo čaka v kuhinji. Seveda sva skoraj umrli od smeha, ko je po dveh urah človek prišel v dnevno in ga Tanja vpraša: " Ja od kje pa ti krača?" On odvrne: " V kuhinji sem bil ves čas in te čakal. Prebral sem vse cajtnge, si skuhal kavo, zdaj pa grem. Lepo je bilo."

11 komentarjev:

Anonimni pravi ...

..ko mi solze smeha prenehajo stimulirati sklepetanje mandibule, naceckam kaj vec... :D

Anonimni pravi ...

Alenka, to pa je bila že skoraj ljubezenska izpoved.

Mateja, tancina bivsa cimra, prav tako iz Miklavza. :)

Lenčula pravi ...

Tanč ti si neusahljiv vir šal. Med pisanjem tega posta sem se vmes večkrat ustavila in se noro krohotala. Za znoret smešno.Dejansko je en post premalo, če se spomnim vseh pripetljajev.

Mateja hojla. Bolj noro smešni spomini, kot ljubezenska izpoved, čeprav bi se s svojima dvema brazgotinama na licu lahko mirno uvrstila med njene hanije.

Anonimni pravi ...

mislim... naj ji ne zbiramo fantov.. ccc... mislim da rek: "dolgo je zbirala na koncu sama je ostala" pove vse ;)

Dzoni Wajsmiler pravi ...

The name is Kos - Pigeon Kos.

bellyman pravi ...

Nakrohotan do solze! Grem si rezat prste... Lenčula, pogrešam pogostejša krohotanja!

TANČA pravi ...

..said, ne boš verjel, ampak ti gozdni jožeti so postali prav spretni z motorkami..potem ga pa najdi...

TANČA pravi ...

..o oblaku pa le toliko...bila sem daleč najlepši kumulus, lenka je bila le ljubosumna, ker je sama ujeta v obličje prežvečene stare kadilke (še sedaj ne vem zakaj bi le-te morale imeti obraz namazan z mentolovim kalodontom) večino noči preždela pod pajsko vini mandela, po obrazu kakopak namazane s šuhpasto..

Lenčula pravi ...

Moji naj:

@Domc - vsaj enkrat mi pripelji koga, ki ima vse sekalce in ne zajtrkuje piva

@Kos:Kos kje si dobil to bestično majico?

@Silvij: Globoka zamera, ker te ni bilo pri Simetu! S seboj sem namreč prinesla cel koš šal in seveda sem noro pogrešala partnerja pri izmišljanju zlobnih komentarjev na račun ljudi, ki so jahali bika. Zamerim!

@Tanč:Spet sem skoraj crknila od smeha, ko sem se spomnila na Lavrenčiča, itak. In seveda sem bila najbol fejst gospodinja daleč naokrog.

bellyman pravi ...

Sorry, Alenka! Če bi vedel, da boš tudi ti tam, potem bi vsekakor prišel. Še sekalce bi si dal odstraniti, če bi to pripomoglo k boljšemu vzdušju. Še bika bi zajahal. Tako pa sem ždel sam samcat doma in sem se smilil samemu sebi, ker nisem imel kaj početi na tako lep sobotni večer! Na koncu sem šel pretepst sosedo, da se je vsaj kaj zgodilo.

Bova zlobna kdaj drugič, pa zato še toliko bolj.

Lenčula pravi ...

Silvij ti si es hehehehe. best.