ponedeljek, 17. september 2007

Pomarančne zadeve


Zadnje čase mi po glavi rojijo pomarančne zadeve. Bolj natančno 4.
Guerlainov parfum z vonjem po pomaranči, L'occitanov pomarančni glos, pomarančni sladoled d'apres moi in pomarančna marmelada iz Provanse.
Sanjarim, kako se pošpricam s pomarančnim parfumom, namažem ustnice s pomarančnim glosom in si do vrha šalice naložim pomarančni sladoled, v katerega pomakam piškote, namazane s pomarančno marmelado.

11 komentarjev:

bellyman pravi ...

Bi se preselila v Orange County?

Petra pravi ...

Tisti tvoj pomarančni sladoled zadnjič je bil čist preveč dober! Kdaj bo spet?

Lenčula pravi ...

@Silvij: Da in potem bi odeta v pomaranče, jedoč pomaranče, odišavljena v pomaranče, preživljala dneve. Neke vrste pomarančni vaški posebnež. Kaj bi me obiskal?

@Petra:Knede. Super sladoled, se mi je totalno posrečil,morala bi dodati samo še pomarančni liker noter, a ga je zmanjkalo. Sem pa nad zadevo tako navdušena, da sledi repete.

Petra pravi ...

Super! Moji kukiji včeraj so tudi uspeli, moraš probat...

Lenčula pravi ...

Le glej, da jih ne snekneš do jutri. Upam, da se jutri končno vidimo.

Ugotavljam pa tudi, da imam pomarančnega psa. Oranžnega in diši po pomarančah (beri malo sem ga po glavi polila s sokom, po nesreči da ne bo pomote).

Petra pravi ...

Ponesreči, ja, me prav zanima, hehe... A to veš, da se Dona valja po parfumu, če ga pošpricaš na tepih? To pomeni, da lahko tudi ona diši po pomarančah, ampak ne vem, č ni škoda Guerlaina za take fore :)

bellyman pravi ...

Iz Banana republike - do Pomaranče ni daleč, tako da... verjetno!

Lenčula pravi ...

@Silvij:Ako prineseš s seboj še šop banan, bova lahko pripravila pečene banane s pomarančno marmelado ali banana split s pomarančnim sladoledom, potem si bova naredila še obleke iz bananjih listov in sedela na terasi in uživala.
Silvij men je best.

@Petra: Petra pomisli, če našpricaš malo Guerlaina na tepih in se Dona flikne noter in nato nanese vonj na fotelje, posteljo in na vsa prepovedana mesta, kjer Dona spi, to pomeni, da ti stanovanje kaj kmalu prijetno diši po pomarančnem Guerlainu. Je resno za razmislit!

Anonimni pravi ...

jaz pravim, da ko spedenata tale sladoled+piškotki party, da sem obvezno slavnostni povabljenec, ker mi na book clubu ni ratal sprobat te specialitete :)

Petra pravi ...

Dej pridta obe dans k meni!

Lenčula pravi ...

@Petra: A maš piškote? Ker od tega je odvisno ali bova tam ali ne hehe, pridem, pridem.

@Muki: Kaj pa maš ene angine in si nekaj bolana, kr neki.Slavnostni povabljenec, hmmm, MY ASS.