četrtek, 13. september 2007

Silvij posname film o Enki in Dvojki

Nedelja. Izlet. Silvij nauči Enko plavati in ga skoraj utopi, ker je Enki plavanje tako zelo všeč, da se odloči preplavati vrhniški bajer in Silviju prinesti vse palčke in palice in debla, ki plavajo tisti dan na bajerju. In ker je Enka srčni bolnik z vnetim učem, sem se ustrašila da se utegne utopiti, zato sem tisto nedeljo veliko kričala. Na začetku sem kričala samo jaz, potem pa so začeli kričati tudi ribiči, ki so lovili s svincem in azbestom prepojene ribe, ki smo jih bojda z našim kričanjem vznemirjali. Bili so zelo jezni.

Dvojka kot vedno ni ničesar razumel in ker v bližini ni bilo nobene živali za pojest, se je dolgočasil in lajal v zrak.

Tjaša (hvala za pomoč pri Enki) tisto nedeljo ni kričala, bila pa je zelo jezna na nove opanke, romunske tevice s čepki za masažo nog. Kupila jih je dan prej in jih takoj naslednji dan strgala. Kako objestno.

Silvij maj luv je vse to zabeležil na kamero in mi v odkup za skorajšno utopitev psa, podaril tale filmček. Tenk ju.

13 komentarjev:

Anonimni pravi ...

HAHAHHAHAHA!!!! najboljši je pa itak un del ko alenka nakazuje silviju "a vidš kaj si zdej naredu, a vidš" :D

silvij obvladaš :D

Lenčula pravi ...

Kulsko a ne.

Za en droben trenutek sem se bala,da bom tauhala psa iz bajerja.

bellyman pravi ...

Hej, Polona! Tisto je še predživčnozlomski ponos, ko se je Enka vračal na brežino (po pol decimetra plavanja) in je Alenka pononsno kazala s prstom nanj in me priganjala, naj ga za vraga pohvalim. Zato sem mu drugič palčko vrgel nekoliko dlje (92 centimetrov od kraja, kjer je lahko svoje tačke še uprl v dno jezera).

Alenka je pričela vpiti, tuliti, razgrajati in se nasploh zelo nespodobno obnašati. Njeni trenutki trajajo! Nič čudnega, da je Enka srčni bolnik, sem si mislil.

Skratka... popolna nedelja!

Lenčula pravi ...

92 cm MY ASS!
Prvo palčko mu je zabrisal 20 m od obale, drugo pa na sredino bajerja, na tretjo pa sploh ni več čakal (Enka namreč) in je šel tauhat eno deblo na drugi strani bajerja in namesto da bi se Silvij pognal za njim v vodo kot pravi kavalir, je raje snemal film.

bellyman pravi ...

Alenka! Priznajva si... ti si bila zasedena zaradi tuljenja, jaz zaradi filmanja, medtem, ko je Tjaša, mimogrede, že na pol sezuta samo stala in gledala in ni naredila nič v smeri reševanja slabosrčnega in na pol slepega, utapljajočega se psa.

Petra pravi ...

Hahaha, najboljši del je, ko te Dvojka skoraj potegne v vodo. Ej, Alenka, a je sploh mogoče, da se pes utopi? Moj labradorec Ben je npr. v Bohinlskem jezeru tauhal kamne in je bil čist cel pod vodo. Ampak oni so baje neki plavalni si, whatever that means... Kaj praviš na en sprehod Runo - Dona v naslednjih dneh?

Lenčula pravi ...

@Silvij: Kar se tiče Tjaše, sem ji bila zelo hvaležna, da je kljub raztrganim romunskim sandalam pomagala pri enki in sem še vedno prepričana, da bi za Enko mogel plavati ti in basta.

@Petra: Runo Dona sprehod je super ideja, dva oranžkota. Kar pa se tiče utopitve psov, je le-ta možna, namreč vsi psi ne znajo plavati, navkljub razmišljanju njihovih debiloidnih lastnikov, ki jih mečejo že pri 2 mesecih v vodo in jih na koncu tauhajo ven iz Ljubljanice z akutno odpovedjo ledvic ali pa krvavim vnetjem mehurja. Fantastično. Aja, pasje tauhanje je best, sej tauha na nek način tud Donč, ko da pol glave pod vodo.

Anonimni pravi ...

mislim da mora it na sprehod runo dona še silvij zraven, pa bo zlo hitr en nov post spisan :D

Lenčula pravi ...

Pa da utopi ubogo Dono, namreč Dvojka ga ma poštudiranega in itak ne pali na palčke, temveč na živali, ki pa jih Silvij ne meče naokrog (god I hope not), Dona kot gospa v letih in z nekoliko zdr. težavami, ter parfum fetišistka, pa bu mu nasedla in potem bi mogla Petra tauhat psa in ker Petra ne bi tahuala bi tauhal Silvij, kar pa niti ni tako bad. Jaz pa bi snemala film. Super. Muki prav imaš.

Anonimni pravi ...

muki ma vedno prav :)

Lenčula pravi ...

@Muki: Skoraj sem počila od smeha in seveda je moj odgovor takle -> MY ASS.

Anonimni pravi ...

jest ne bi psou kopou u temu "bajerju"..glej da nauta ratala četvoromodna enka in dvorepa dvojka..

Lenčula pravi ...

Okoliški ribiči, bi bili ob takšenm brezsramenm namigovanju na radioaktivnost naših kristalno čistih ribnikov ob smetišču hudo užaljeni, saj so njihov glavni vir prehrane in zaslužka.