torek, 25. september 2007

Revna sem


Tale gospod je rekel: "Tisti, ki ima malo še zdaleč ni reven, reven je le tisti, ki si želi imeti veliko…"

Toliko čevljev, kavbojk, omar, foteljev, parfumov, preprog, slik, objektivov, Ipodov in še in še, kot sem videla v zadnjih tednih in jih razporejala v nevidne omare, sobe, stene in ušesa, že dolgo ne.

In račun. Če bi potresla kreditno kartico, kot ljudje potresejo mošnjiček s kovanci, ne bi prav nič žvenketala. Prav tako, bi si zaradi neuporabe le-te, na njej lahko pajek Igor mirno spletel domek in družina Prah, ustvarila domovanje.

Na zgodbe o tem, kako spoznamo vrednost življenja šele, ko smo revni in zgodbe o tem, kako smo bogati v srcu in da pravo bogastvo leži v naših dušah, se mirno požvižgam in odvrnem: "Meni dajte raje denar!"

12 komentarjev:

Master Obi Van pravi ...

Weeeeee...

Bevčani bi rekel: Kdor z malim zadovoljen ni, velikega ne dobi.. weeeee...

Dzoni Wajsmiler pravi ...

Moji omiljeni vonjavi sta:
- vonj po pohanem piščančku,
- vonj po denarju...

Anonimni pravi ...

jah, če boš potem z njim tko razmetavala kot z vejicami, ti ga zih ne damo ;)

Lenčula pravi ...

@Master obi van:Na Bevčane se gladko požvižgam :).

@Tomaž:Keš je best, da ne omenim pohane kure. Mljask. Double mljask.

@Muki:A š'pametna esa?
Samo dve sta preveč tko da veš, no vsaj ena, za drugo nisem tolk ziher. Esa.

bellyman pravi ...

Novac je kao ženske gače! Ponekad prljav, ponekad krvav!

Lenčula pravi ...

Moje spodnjice niso ne umazane in ne kravave, za preprečevanje prvega uporabljam vodo ali straniščni papir, za drugo, pa tako zvane vložke.
S tvojimi pavšalizmi sem torej pometla z levo roko in tako prvotna izjava, da je keš best, še vedno ostaja neizpodbitna.

Seveda za spodnjice ostalih deklet, ne odgovarjam.

Petra pravi ...

Ne pa ni, keš saks. V redu je sam tok, da nisi na cesti in lačen in da si lahko privoščiš kavico, pivo in počitnice. Biti milijonar pa je po mojem overrated...

Sem hotela pisat o vejicah, pa me je Muki prehitela :)

Lenčula pravi ...

Keš je kul in pika, ker si z njim lahko kupiš lepe čevlje, fotelje, omare, postelje, prenoviš stanovanje, daš popravit avto in še in še. Biti milijonar je superca in prav nič overrated, itak pa dokler nisi milijonar tega ne veš.:)
Problem je samo,če se vloge obrnejo in namesto da bi denar služil tebi, služiš ti denarju.

Za vejice pa takole. Se opravičujem za vse slovnične napake, ki jih naredim pri pisanju posta, ker kljub temu, da se potrudim da bi jih sanirala, kakšna tu in tam pobegne. No morda celo dve,tri. Se opravičujem še enkrat.

Ker pa vidim, da vaju je z Muki to zmotilo do te mere, da je bilo celo omembe vredno, predlagam,da do naslednjega posta, vzameta v roke vsaka svoj edigs in flomaster in si post zfrizirata kar doma.:))))

Petra pravi ...

Za lektoriranje besedila meni ponavadi plačajo, hehehe...

Anonimni pravi ...

zdej mi je pa naenkrat jasn, zakaj maš tolk zamazan ekran od laptopa doma ;) c-c-c, un post o blondinkah bo mogu bit mal popravljen, zgleda da tud črnolaskam ne gre preveč dobr zadnje čase..

Lenčula pravi ...

@Petra: Kaj ti vsakič nov lep top kupijo, al za vsacga sproti čistiš ekran hahahaha?(joke)

@Muki:To je prah esa :)))).

Anonimni pravi ...

@lenčula: jah, prej sem mislila da je, zdaj pa nisem več tako sigurna :P