četrtek, 22. november 2007

Avdicija za reklamo

IKEA people so presneto domiselni. Odločili so se, da naredijo avdicijo za reklamo, na katero lahko pride vsak, ki rad nastopa. In res so prišli vsi. Nekateri so bili tudi zelo čudni. Dva izmed, bojda od avdicije naprej, nestrpno čakata vsak dan pred nabiralnikom, na nadaljne usmeritve za snemanje. Ikea people so jima namreč po zaključenem snemanju rekli, da bodo ostali v kontaktu. Onadva sta mnenja, da tega najverjetneje ne rečejo vsem.

Kandidat številka 1.



Kandidat številka 2.

6 komentarjev:

bellyman pravi ...

Do solz! Ne uspe mi pogledat druge reklame, kjer nastopa pripadnik moškega spola. So ga cenzurirali? Se v videu pojavi Mohamed? Mogoče JJ?

Poln vprašanj, S.

Lenčula pravi ...

Zadeva je sledeča, da sta mi že dve osebi sporočili, da drugega videa ne uspeta odpreti, meni se to ne dogaja, pa sem zadevo odpirala že iz pribl. treh različnih kompov. Imaš idejo, kaj bi lahko bilo?

Ako bi se pojavil JJ,na tem blogu,ne bi bil deležen cenzure!

Spiko pravi ...

Meni tudi ne deluje drugi - pravi da ni več available - prvo slikco sicer pokaže, play pa ne dela : http://youtube.com/v/z9F7rmankY8

Lenčula pravi ...

Štekam kje je bil problem. Odpravljen. So enjoy mi luvs.

Spiko pravi ...

zih si rekla, da je private video, ha?

Lenčula pravi ...

Mhm.(blush, blush)