petek, 20. junij 2008

Sanfrancisko




Sesti dan. Brez sumnikov. In res je tista od Khaleda Hosseina, ko pravi, da je pri voznji v ulice SF, ki lezijo na vrhu hribov, vcasih okoli tebe in nad teboj samo se nebo.

Sanfrancisko je mesto, za katerega si bom drznila reci, ki mu manjkam jaz.:) Pisano mi je na kozo, ker ga je skupaj ena sama asimetrija. Hribi in doline, ulice z naklonom skoraj 90 stopinj po katerih gres gor in potem spet dol, hise razlicnih barv, z razlicnim vrati, stopnisci, okni, hise razlicnih velikosti, stojece levo, desno, naprej in nazaj.

Moj hostel je lociran na zelo busy ulici Broadway. Prevec luci, prevec ljudi, avtomobilov, restavracij, ogromno hrupa. Luv it. Zase pravi, da je party hostel No.1 v SF. Drzi. Vsak vecer je festa. Vceraj se je jedlo zastonj, danes se bo tekmovala v pitju piva. Kdor ga spije najvec, dobi eno noc v hostlu zastonj. Fino.

Samo utrip z ocesom stran od hostla je China Town. Danes sem prisluskovala nekemu vodicu, ki je povedal, da je to najvecja kitajska skupnost/cetrt ziveca izven Kitajske. Morda. Vsekakor pa drzi tista od Pabla Francisca, ko pravi, da v nekem trenutko, ko preckas ulico in prides iz ameriskega v kitajski del, prides dejansko na Kitajsko.
Napisi, jezik, trgovine in ce zapustis turisticni del, kar pomeni, da zavijes
samo rahlo desno od glavne ulice, o Ameriki ni vec ne duha ne sluha. Dober dan Kitajska. Na Kitajskem sredi SFja gojijo tudi kokosi. To sem ugotovila takoj zatem, ko me je zbudil petelin. Fino. Takoj za vogalom pa so kokosi dozivljale tudi svoj britek konec v klavnici. Popoldan, ko sem se vracala iz kongresa, so bile gole, vsem na oceh, ze izobesene v izlozbah klavnic. Petelinu so ocitno prisparali klavbo, ker me se vedno vsako jutro poklice iz svoje kletke.

Pomocila pa sem svoje tacke tudi v Pacifik. Disalo je po borovcih, pihal je mrzel veter, tako, da sem se morala ogrniti v pashmino, in na pomolu so se prav nemarno soncili morski levi. Obcutki -mesani. Morje in tjulni enostavno ne gredo skupaj pa pika. Par modelov je tudi plavalo. Med tjulni seveda. Fino.

Pa samo mesto ne bi bilo tako lepo, ce ga ne bi poselili tudi lepi ljudje. Tukaj vsi ves cas cvekajo. Ceprav sem sama, nisem v tem mestu nikoli sama. Cvekam z ljudmi pri sosednji mizi na kavi, ker so golobi pokakali mizo in je seveda potrebno to pokomentirat, srecam gospoda s kalifornijsko Enko in Dvojko, materiala imava takoj veliko, srecam fanta, ki ima psa kot Drejceva Caja, spet klepet, nato stara in utrujena Americanka, ki sopiha v hrib in seveda ves svet v hostlu.

Voila, toliko o Sanfrancisku, naslednja postaja je Yosemite, kjer bom objemala sekvoje. Komaj cakam.

P.s.Oproscam se za strasansko grdo urejene fotke, toda na racunalniku, kjer sem jih urejala je pac tole najvec, kar je slo.

14 komentarjev:

PEGULA pravi ...

a kakšna romanca v losangelesu se je tudi že zgodila?beremo namreč o nekih strašnih žurkah vsak večer...kdaj prideš nazaj? te že pogrešamo.

Lenčula pravi ...

@Moni: A ves, da sem res imela neko precej lepo srecanje. In nato neko precej lepo pohajkovanje in zezanje do jutra. Toda v Avstralijo se ne nameravam iti, kakor tudi ne mislim ostati v Kaliforniji. :)Pridem pa 13ega julija, lahko me pocakate s panojem "Alenka dobrodosla doma" na letaliscu.

Anonimni pravi ...

a to je tisti skrivnostini 22-letnež ;) sam zakaj ne avstralija, veš kolk fino bi bilo hodi t na obisk!! sicer res na par sto let amapk vseen ;)

me je pa najbolj navdušil china town in pa tjulni!!! svašta, ful hudo, treba videt.. bi šla pomoje tud jaz med njih plavat, sam verjetn se rabi vsaj neopren, če ne še kaj hujšega... npr. nautilus :D

Lenčula pravi ...

@Muki. Jp ja tole z Avstralcem. Sva bila par pri Beer pongu in sva dosegla drugo mesto, kar ni od muh, model je pravi veseljak pa se par dobrih je pihnil, tako da sem se ves vecer sam krohotala, superca. Ne Muki, ne bom se se selila v Avstralijo ... 22 c c c

Aja danes sem bila v Japan townu bejb stripi, risanke, igracke, ti bi tam bivakirala.:)

Anonimni pravi ...

hočeš rečt šla v najglobji minus s svojo kartico :) sej bi rekla da mi lahk par ruzakov stripov s sabo prneseš, sam verjetn ne bi bla za :(

in, kje se zdej s tvojim 22letnikom potepata ;) partying all night long, sleeping all day long? :D

TANČA pravi ...

Iiiii, babika, torej te se ni sneknil kak tjulenj - zelo okej, zelo okej. Glede na miljardni trend v svetu bi se jaz na tvojem mestu vsekakor pokonektala z brati Kitajci...nikoli ne ves... ;)..Avstralci so sisiji, pa se ozona jim manjka... ;)

Čmjok!

Duplek

Lenčula pravi ...

@Muki:Kot ze omenjeno v SMSju Avstralec ostal v SF jaz sem trenutno v Santa Cruzu.:)22 bruahahaha. Pa nehi trace, ki ti jih zaupam trosit po blogu. :)))))) ESA!!!!!

@Tancule:Kitajci mi ne sedejo. Mi ne disijo, ti pa kaksnega pripeljem z veseljem domov, kaksnega, ki igra na uno violino na tleh ali pa kolje kure sredi ceste. Tanc to je to. Res je Avstralci nimajo ozona, kot so/mi je povedal je Kalifornijska vrocina,mestoma 40 stopinj za pusije. Danes sem med hipijado v Santa Cruzu in grem zdaj na plazo poslusta koncert hipijev. Hudo.

Luv ju.Cmjok.

Anonimni pravi ...

nooo, sej mi je sam ena cifra usla ;) kako drgac, človk ti napiše miljon dolg mail, ti pa tkole ignoriraš, pa se v svojem pink cadillacu pojaš po ameriških puščavah ;)

Anonimni pravi ...

ali so bile kokosi zdrave? ali so bile zdrave?

Lenčula pravi ...

@Anonymus aka Domc: Domc bila sem pretresena, ker mi jih niso dovolil pregledat. Sem tolkla po vratih pa se Kitajci niso dali.

@Muki:Btw moj avto je rdeca KIA in zre tolk benza za ponoret, sam so mi vceri razlozil, da zatop, ker je avtomatik in skoz siba.Benz je pa noro pocen tko da mi je vseen.Sem v LAju, ker mam koncno dostop do kompa bom mal napisala, kaj vse sem dozivela.

Anonimni pravi ...

Lenca,
You got to write San Francisco with "c" not Francisko with "k", there's a punishment for those who screw up the name or even call this beautiful city "San Fran", you have to sweep the Golden Gate Bridge. Have fun, take care and say hello to sunny California.
Your Pap

Lenčula pravi ...

@Oci: oci to je poslovenjen, tako da vsi vedo za katero mesto gre, madona ti nic ne stekas :))))))).hahaha. ti kar un golden gejt sam pometaj jaz ga ze ne bom.:P

trenutno spet v LA, santa monika. pozdravljam kalifornijo v tvojem imenu.se en dan pa letim u NYC.aja, to da sem raztegnila svojo pot se v nevado in arizono pa ze ves. ko neki manijak.

PEGULA pravi ...

as že nazaj?

Lenčula pravi ...

@Moni:Jeste dušo. Glej novi post.:) Ni te blo na letališču s posterjem in tudi majice z napisom:"Dobrodošla doma Alenka!" ni nihče nosil.Ne razumem kaj bi se lahko zataknilo pri organizaciji sprejema Moni?