ponedeljek, 2. junij 2008

Načrt za čuvanje srca



Zadnjič sem se spomnila na ta video. Pesem mi ni všeč, video pa precej. Še posebej zato, ker sem se nedavno počutila ravno tako kot dekle iz posnetka. Svoje srce sem si oprtala na hrbet in mu rekla, ti kar lepo bij in se čisto ničesar ne boj. Pa sem se mu zlagala. Nekje vmes je namreč nekdo krepko brcnil vanj in jaz sem prvič pomislila ali srce res lahko vse prenese?

Kaj če srce od vsega preveč enostavno poči? Se ireverzibilno obrabi? Se utrudi? Kdaj je tista točka, ko srce odpre prsno votlino in reče: "Punca zdaj pa dovolj jaz se tega ne grem več, adios."

Ker se bojim, da postanem razbojnik Ceferin, ki ima kamen namesto srca, sem se odločila, da bom na svoje srce bolje pazila. Vstala sem iz kavča, nalepila na srce flajštr, vzela zvezek za plane in pričela s skrbnim načrtovanjem in branjem knjig z nasveti za čuvanje srca. Pri načrtovanju preventivnega programa pa sem naletela na nekaj ovir.

In sicer:
1. Kako lahko svoje srce zaščitimo ne da bi se ogradili od sveta, na varianto - bu, bu,bu prizadet sem bil in menim, da so ljudje v osnovi slabi?
2. Kako lahko zaščitimo svoje srce ne da bi vstopali v svet polni predsodkov in strahov, na varianto - jaz nikomur ne zaupam, ker so me prevečkrat napeli?
3. Kako smo lahko z ljudmi intimni in jih spustimo blizu in hkrati pazimo na svoje srce? Kaj če so ti ljudje grdi in radi brcajo v tuja srca?
4. Kdo sploh so grdi ljudje? So grdi ljudje morda le ljudje, ki imajo srce že čisto zaflajštrano ali pa zelo razboleno in bi jim malo druženja z nezaflajštranim srcem dobro delo?
5. Je druženje zdravih in zaflajštranih src sploh dobro, ker zaflajštrana srca včasih z brcanjem naokrog kaj hitro utegnejo poškodovati zdrava. To pa ni več uredu mar ne?

Marsikaj mi še ni jasno, se mi pa zdi, da bi morala vsa zadeva potekati nekako takole. Ko si v nekoga, ne glede na to kako zelo mehka kolena imaš, je potrebno, z namenom čuvanja srca seveda, vzeti kredo in okoli sebe narisati krog. Ko je krog narisan, pogledaš tistega v katerega trenutno si in rečeš: "Takole, to je to. V ta krog lahko mirno stopaš, se z mano v njem prerivaš, me sprašuješ zakaj krog ni manjši ali pa morda večji in zakaj sem uporabila belo kredo za risanje črte, lahko poleg prineseš tudi svoj krog in narediva presek, to bi bilo super ipd. Ne drzni pa si kadarkoli brez mojega dovoljenja tapkati z nogo po narisani črti in jo brisati, ker sem lahko kaj hitro ob srce. To pa mi ni ravno povšeči, namreč moje srce mi je jako ljubo."

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

jah moraš res pazt da ne prestopiš meje med treba se je pazit pa neobčutljivostjo - pravjo da je težko prit nazaj... pa da uni k niso nč krivi ne fašejo vseh preteklih scen in nezaupanja.. na sploh je pizdarija.. tko da pomoje ne preveč razmišljat, ko se ti bo zdel da si spet cela, se pustiš spet prevzet, do takrat pa mal pazit.. al neki tazga :D težko pametvat v službi ;)

Lenčula pravi ...

@Muki: Jp. In seveda razbojnik Ceferin ne mislim postat :), no worries, sem pa odkrito povedano utrujena (poanta tega posta), od ljudi/tipov, ki NE ZNAJO POČISTIT SEKRETA IZ PRETEKLOSTI IN V SVOJI GLAVI in s svojimi frustracijami in problemi morijo in delajo scene ljudem, ki niso nič krivi. In moj problem je,kot tudi omenjeno v postu, da ne znam odreagirat v pravem trenutku in človeku povedat do kje lahko gre, temveč poštekam zadevo šele 100 let za tem, ko se ne da nič več narest. Ampak what goes around comes around.:))))

Master Obi Van pravi ...

in kaksno je zdravo srce in zaflajstrano srce ( točka 5.) ? :)

Lenčula pravi ...

Zdravo srce je srce, ki se ko mu je hudo izjoka, ko je veselo se veseli, bistvo vsega pa je, da lepo skrbi zase kar pomeni, da čisti sproti težave, da ne krivi drugih za le-te, temveč sprejema odgovornost predvsem nase.Zdravo srce se ne boji imeti rado in riskirati v ljubezni in ne travmira predolgo, ko ljubav gre, ker pride kmalu spet nova, odnosno enkrat tista ta prava, ker za zdrava srca je prava ljubav vedno rezervirana. Bottom line, veliko ljudi se koplje v težavah, ki jih ne rešujejo sproti in le-te se zategadelj samo povečujejo z vsakim begom in zatiskanjem oči pred njimi, t.j. namesto,da bi se rane na njihovih srcih celile, se jih flajštra in pod flajštri ni lufta zato ostajajo odprte.:)
Madoniš sem v poetiš mudu.:)

Anonimni pravi ...

S telimi srci je pomoje tko, da ni vsa zadeva čist racionalna - srce se naveže na tistega, s katerim preživiš veliko lepih trenutkov, oziroma na kogar veliko misliš, o njem sanjaš.
Trudiš se sicer lahko: čimmanj razmišljat, ko boli, pa čimbolj se veselit, ko je lepo, kaj velik več pa že ne moreš, razen če se podaš na pot radikalne spremembe pogleda na svet, za kar pa mal poglej v kakšno knjižnjico za self-improvement (te-hee).

Ah teli srčki.. bolj ko imaš koga rad, pa bolj si mu blizu, lažje ti ga je ranit, ker se ti zdi, da je del tebe, pa da bi sebi pa že oprostil kaj takega. Na to treba ful pazit.

--jure ki se mu ne da logirat