torek, 26. avgust 2008

Popolni fant in čačka


Obstaja nek fant, ki je tako popolni, da se ob njem beseda popolnost pogleda v ogledalo, se pred njim malo zavrti, se zazre sebi tudi globoko v oči, ker tako vidi še v globine svoje duše, in si reče: "Naah, nisem mu kos, okaraterizirajte ga s katero drugo besedo prosim lepo."

Pa bi bilo še vse lepo in prav, če mi ta fant ne bi bil neko predolgo obdobje zelo všeč. Od danes naprej z lahkoto lahko trdim, da je bilo to obdobje izgubljeno. NAPAKA.

On počne naslednje: jadra, surfa, ofroud smuča, fotka, ve vse o filmu, dela doktorat, končuje vzporedno še drugi faks, potuje, hodi na kulturne prireditve, ki so uf in oh, kadi, ko vsi kadijo, pije, ko se pije, ga žura, ko vsi žurajo, je razigran takrat, ko se to spodobi in ima za povrh tudi zares lepo in pametno punco.

Ob njem se počutim kot ena čačka, ki jo človek nariše na bel papir, ko želi preveriti, če kuli, ki je bil odprt čez noč še piše.

Poanta: Zasledila sem, da je nekje zapisal, da si želi biti nenormalen. V istem trenutku je iz neba padlo tudi veliko kladivo in me tresnilo po buči. Ko me je nehalo boleti, sem se odločila, takoj zatem, ko sem se sprehodila dvakrat po inštitutu in v pest preklela izgubo vseh misli in nasmehov in energije za en prazen NIČ, da je danes uradno pozabljen za vse večne čase in se mi zdi zelo vredu, da to razglasim tudi na temule blogu.

Dijo asshole.

9 komentarjev:

Dzoni Wajsmiler pravi ...

Kdo me je klical :)

Lenčula pravi ...

@Kos:
Če obkrožiš vsaj tri možnosti izmed spodaj zapisanih,uradno nisem več vate ;):

a.zaključuješ doktorat
b.zaključuješ že drugi faks
c.perfektno smučaš
d.perfektno surfaš
e.perfektno jadraš
f.delaš perfektne fotke
g.si prepotoval vsaj pol sveta
h.veš vse o filmu
i.sem pozabila omenit, da si tudi prekolesaril drugo polovico sveta
j.imaš najlepšo in najpametnejšo punco na svetu, ki jo imajo vsi radi in nihče na njej ne najde niti ene napeke

Dzoni Wajsmiler pravi ...

God damn!!!

Tjaša N. pravi ...

Lenka, to zveni too good to be true. Dvomim, da je njegov dotični zapis edina napaka. Sigurno ne reciklira in ne zna likati srajc. Ha, džabe doktorat in surfanje, če šepaš pri osnovah... ;)

Lenčula pravi ...

@Tomaž: Ja tko pač je.:)

@Tjaša:Pametno razmišljanjem, čist zares nisem niti pomislila na kaj takega. Kakšen brezveznik, da ne rečem bednik!!!:)

Master Obi Van pravi ...

čak? vanga si bla, pa ma punco? Amm..? torej, si hotla njega prepricat si ti boljsa od njegove?

Lenčula pravi ...

@Obi Van:Da.:)

Master Obi Van pravi ...

Jaoo.. no. gospoda M.L. aka popolni fant pa ne mores kr klicat Asshole. On je pa ja vredu fant.
Mi je sele zdaj kapnilo da je on :)))

Lenčula pravi ...

@Obi Van: Noup ni ta, čeprav bi se dalo nekaj paralelk potegnit, se strinjam.