nedelja, 3. avgust 2008

Štajerska TV zvezda in štajerski stalker


Tega, da sem slavna, nisem vedela. Niti sanjalo se mi ni, da bi lahko popolen neznanec vedel kdo sem. Pa je. Šlo pa je takole.

Kraj dogajanja: Boter.

Po grlu s težavo in z velikim kozarcem vode pomagam prispeti precej neužitnim kalamarom do želodca, prosim za račun, ko me natakar, ki se je že ves čas malo čudno smukal okoli mene, potreplja po rami in me v štajerskem jeziku (štajerščina ni slovenščina) vpraša: "Hej, ti si pa Alenka H. a ne?"
Še vedno rahlo omamljena od premastnih kalamarov presenečeno pobulim: "Prosim?"
Natakar:" Saj si Alenka H. a ne?"
Jaz:" Da, kako pa veste, odnosno ali se od kje poznamo?"
Natakar: "S televizije Vas poznam."
Popolnoma zmedena, tokrat ne več samo od kalamarov, še enkrat vprašam: " S televizije? Ste sigurni, da me niste s kom zamenjali? Me zafrkavate?"
Netakar resno in užaljeno:" Ne, nisem Vas zamenjal in tudi zafrkavam se ne."
Jaz: "Ravno pogosto me ni na televiziji (v 30 letih svojega obstoja sem bila na RTVju trikrat, 2x z orkestrom in enkrat, ko sem zaradi butaste izjave v 3 sekundnem intervjuju ob prejemu Prešernovih nagrad, dekanu VF dvignila želodčno kislino za 2 meseca), tako da se me najverjetneje spomnite od kje drugje."
Natakar rahlo užaljeno:" Ne vem, ampak mislim da ne."

Po kratkem razmisleku sem se odločila, da je v vsej zadevi možno samo dvoje, in sicer:

1. Na Štajerskem sem TV zvezda.

2. Imam štajerskega stalkerja, ki se je odločil, da je po mesecih skrivanja v grmovju pred mojim oknom in brskanja po mojih spodnjicah, napočil čas za plan številka dve, v katerem se objektu občudovanja približaš, zato se je preoblekel v natakarja in prebil led.

5 komentarjev:

TANČA pravi ...

..ups..pa si me razkrinkala.../blush/

..sem pa kar nekaj zaslužila s teboj...Štajerci več kot očitno radi gledajo prispevke "po polnoči"... ;)

Čmjok!

Lenčula pravi ...

@Tanč: Kakšno vlogo pa sem igrala?
Poredna medicinska sestra, nuna, policajka, gospodinja, vrtnarka, domina ????

Dzoni Wajsmiler pravi ...

Ojoj, na Botrovega Štajerca si naletela :D

Lenčula pravi ...

@Kos: Kaj tudi tebe nadleguje? Morda sedi med tvojim spodnjim perilom? Kdo je ta človek? Kdo Kos? Kdo?????

TANČA pravi ...

..mah..čisto stereotipno vlogo...rudarka.. ;)