torek, 23. december 2008

3 božične bruhotine


1. Čestitke od ljudi za katere mi po domače dol visi. Vse leto (morda dve, tri) se nisi oglasil/-a zakaj se moraš ravno za božič? Kaj je narobe z veliko nočjo? Dnevom mrtvih? In če si že taka mona, da ne znaš iz svojega seznama kontaktov skenslat ljudi, ki se jim eno fakin leto nisi oglasil, daj prosim pokliči me in ti rade volje pokažem, kako se zadevi streže ob božiču.

Danes me je totalno iztirila čestitka moje bančne referentke. Ko sem sredi Kalifornije skoraj zaglavila brez denarja, sem en mesec dobivala od nje out of office autoreply, danes pa mi je prijazno poslala celo dve enaki brezosebni čestitki, ker je po nesreči kliknila na gumb send 2x. Hvala.

2. Dobrodelne akcije. Če ste taki smrduhi/skopuhi, da ne znate kaj dobrega za svet postoriti preko leta, potem v svojem stilu tudi tisti evro ob božiču raje zapravite za en per / kuhano vino. In prosim prihranite mi s tisto: - Boljše kot nič. Skopuhi in smrduhi.

3. Fakin božični zvončki v vsakem komadu. Če si preko leta spisal crap komad, ga lahko v kombinaciji z božičnimi zvončki ljudem potisneš še enkrat po grlu ob koncu leta. Seveda sem spadajo tudi evergrini, ki jih ob zvončkasti spremljavi, v kolikor vam jih v 10 - 20 letih še ni bilo dovolj, lahko še enkrat slišite za božič. Vsako leto. Beri Lionel Richie: "All night long" z zvončki batefkors.

3 komentarji:

Dzoni Wajsmiler pravi ...

Alenka, želim ti prijetne božične praznike in veselo novo leto.

Želim ti, da bi ti čas do prihoda Mihe, Gašperja in Boltežarja minil karseda hitro in mirno - zelo rutinsko brez pretresev. Slednje raje prepustimo Palestincem in drugim krivovercem.

Da bi ti Bog požegnal višjo plačo in božičnico na račun tistih, ki ne mislijo edino pravilno tako kot midva!

Lenčula pravi ...

@Tomaž: Hvala. Ti si dober človek in seveda ti želim vse naj naj naj v tem letu. Ker je ta blog premajhen za velikansko čestitko, ki bi ti jo rada poslala, ti predlagam, da zapreš oči in si jo zamišljaš. Je zlata, v enem kotu je jelenja družina odeta v srebro in z zvnočki kakopak, v drugem kotu je božiček v rdeči, zeleni in seveda zlati in v sredini božična zvezdica in cvet ovita v svetlečo folijo, ki spreminja barva ob nagibu v različne smeri. Ko pa čestitko odpreš pa ti dan polepša melodija "Last christmas" z zvončki kakopak.

Anonimni pravi ...

Bonjour I'd love to thank you for such a terrific made site!
thought this is a perfect way to introduce myself!

Sincerely,
Edwyn Sammy
if you're ever bored check out my site!
[url=http://www.partyopedia.com/articles/care-bears-party-supplies.html]care bears Party Supplies[/url].