sreda, 17. december 2008

O čudnih veterinarskih pogovorih


V veterinarskem poklicu marsikateri pogovor zveni čudno. Veterinarji se sami sebi sicer ne zdimo niti najmanj čudni, kakor se nam niti najmanj čudni ne zdijo naši pogovori. Kakšne klatimo, se pričnemo zavedati šele, ko se kakšen kurir, dostavljalec ali obiskovalec sunkovitu ustavi sredi inštituta in se nekje v svoji glavi vpraša ali je prav slišal, kar je slišal.

Ker trenutno večji del dneva preživljam za računalnikom, sem sklenila, da bom en dan beležila vse izrečene bizarnosti, ki strašijo naše obiskovalce, ravno toliko, da lahko razložim svoj point. V oklepaju je uradna razlaga.

Imena sodelavcev so izmišljena.

Bizarnost številka 1: "Miran, si dal penis na mizo?" (normalno vprašanje pri vajah iz anatomije spolnih organov) in "Koliko penisov imam danes na razpolago?"

Bizarnost številka 2: "Marija, a so koze v prvem al v drugem predalu?" (s tem je mišljen DNA koz; DNA lahko spravimo v predal, koze pa ne, knede)

Bizarnost številka 3: "Kolk ovc morm dons podelat?" (prečiščevanje in analiza DNA)

Bizarnost številka 4: "Maja daj mi dlako." (dlaka za izolacijo DNA; s tem ni mišljena Majina dlaka); nekoliko kasneje pa: "Te dlake mi skoz bežijo." (med pripravo so mu padale iz mize)

Bizarnost številka 5:" Ti, a mi boš nastavla?" (nastavila PCR reakcijo)

Bizarnost številka 6: "Spet sem konja zgubu." (vzorec krvi od konja)

Bizarnost številka 7: "Gospod, spet ste ovce narobe v škatlo zložili." (vzorce krvi)

Ni komentarjev: