četrtek, 8. januar 2009

Žur za lahko noč in Dvojka za dobro jutro


Moji novi sosedi so študenti. Morda samo študent, ali pa študenta. Nevermind. Bistvo je, da imajo žure. Veliko žurov. Superca. Žuri trajajo do poznih nočnih ur, med tednom batefkors. Mislim, da sem slišala tudi pogovarjanje v štajerskem jeziku. Slišala pa zato, ker so v starih blokih stene tanke kot papir in ko imajo sosedi žur, je čisto vseeno ali je žur v moji sobi ali pri njih. Glasnost je enaka.

Razmišljala sem o metodah utišanja. Udrihanje z metlo po stropu. Nimam metle, samo malo metlico, s katero bi lahko sproducirala le lahno potrkavanje. Druga varianta je zvonenje na vrata. Nah, to ne bo šlo, ker to pomeni, da bi se mogla oblečt in obut in se pogovarjat. In ker so med njimi Štajerci, to pomeni tudi pogovarjanje v tujem jeziku.

In potem sem se spomnila. Žur do poznih ur -> dolgo spanje zjutraj.
Jaz in Dvojka med tednom dolgo ne spiva, ker moram jaz v službo, Dvojka pa po pasjih opravkih in med pasje opravke spada lajanje na vse kar se premika mimo vrat in mimo balkona. In ker so stene tanke kot papir, to pomeni, da imajo študenti zjutraj težave s spanjem, ker imajo lajajočo Dvojko v spalnici.

Porihtano.

1:1 suckers and a damn good morning to you too.

4 komentarji:

Dzoni Wajsmiler pravi ...

Itak, štajerci...

Lenčula pravi ...

@Kos: Kmeti.

TANČA pravi ...

Se mi samo zdi...ali je dejansko čutiti sovražni dih do moje rase?

Lenčula pravi ...

Radi vas imamo. In to tako zelo, da smo vas pripravljeni s Hrvati zamenjati za Istro. Nam več morja, njim direkten dostop do Avstrije. Volk sit koza cela. Sicer pa kot je že tudi tvoj mož povedal, si ti u resnic Ljubljančanka, samo da se tega še ne zavedaš. Ali pa Celjanka, sam to boš potem spet priključena hrvaški, tko da jeba ...:))))))