ponedeljek, 12. januar 2009

Zebe me do kosti


Danes in včeraj me je dvakrat zazeblo do kosti. Kako vem? Ker se nisem in nisem mogla odzebst, kljub 3869386 puloverjem, ki sem jih navlekla nase.

Sklepam, da če te zazebe do kosti, se lahko odzebeš samo tako, da se tudi segreješ do kosti. In to s puloverji več kot očitno ne gre. Tut s kaloriferjem ne gre. To vem zato, ker sem sedela pred njim pol ure. Tut s čajem ne gre. Segrelo me je samo po grlu, ko pa sem ga spila, me je še naprej zeblo. Pod toplo vodo pa nisem upala, ker sem se bala slečt 3869386 puloverjev.

Na koncu sem se zavila v deke in trpela, šla spat in zjutraj končno pod tuš.
In potem je bilo toplo.
Seveda sem vse skupaj takoj uničila, ko sem peljala Dvojko ven in si oblekla tanek lep plašček in se jovo na novo premrazila do kosti.

Ta mraz naj se gre solit. Mi gre grozljivo na živce.