petek, 2. januar 2009

Novoletne bruhotine


Novoletne bruhotine so logično nadaljevanje božičnih bruhotin. Govorim o stršn prisrčnih čestitkah. Ob novem letu jih ljudje pošiljajo preko smsjev. Meni že ne. Ker me najbrž takšen tip ljudi ne mara, ali pa sem jih črtala iz friend liste (tnx god). Pa se jih je nekaj vseeno odločilo, da mi čestita. Med njimi tudi nekaj tistih, ki jih že leta nimam več v imeniku. Oni me začuda še imajo. Aja, in tudi eno leto o njih ni bilo ne duha, ne sluha.

Ampak to niso prave bruhotine.

Bruhotine so čestitke tega tipa. Z Moni sva jo izbrali za zmagovalko bruh čestitk leta 2008 (naj omenim, da Moni sploh ne ve kdo je Rok z družino - avtor te prisrčnosti). Gre pa takole:

"Sreče se ne da prijeti in ne videti, le v srcu jo nosimo in čutimo. Zato naj bodo v letu, ki prihaja, trenutki polni sreče, iskrenih oči, prijetnih dotikov, zdravja, uspehov in seveda miru. Srečno."

Sklepam, da je mudel z družino, čestitko neprizanesljivo poslal vsem v svojem imeniku, t.j. petim prijateljem vključno s starši.

Druga bruhotina pa so vsekakor čestitke na radiju.Tik preden sem odšla v noč (beri na večerjo k Zajčevim), sem poslušala Radio Si in seveda tudi stršn prisrčne čestitke. V spomin se mi je vtisnila predvsem tale: "Marija (ime je izmišljeno, ker ne vem več kdo je to bil) se ravnokar odpravlja na koktejl parti in želi vsej Sloveniji fantastično leto 2009."

Od Marije to do list pred koktejl partijem:

1. Tuš (lasje, depilacija itd.)
2. Frizura
3. Nohti
5. Puljenje obrvi
6. Mejk ap
7. Kliči na Radio Si in zaželi Sloveniji srečno 2009
8. Oblečt se
9. Tekilo vzet
10. Denar za taxi
dOOOOOOOOOOOOh ??!!!!

Pa da ne bom izzvenela po tem postu kot nek novoletni Grinch, naj razložim, da z novoletnimi čestitkami ni prav nič narobe v kolikor so osebne in lahko iz njih razbereš, da te imajo ljudje na oni strani žice, ali vesolja radi in so si sredi novoletne frke vzeli čas in odtipkali en - mala drži se.

6 komentarjev:

Tjaša N. pravi ...

Alenka, kolaps od smeha!!

Očitno ljudje res strašno radi kličejo na radio in sporočajo svoje želje! (Why the hell?) Zjutraj 1.1. sem na radiu v taksiju namreč slišala željo ene gospe, ki si v novem letu želi izgubiti kakšen odvečen kilogram aja pa sej res - mir na svetu. Brez heca. V tem vrstnem redu.

Lenčula pravi ...

Tjaša mene te zadeve res ob živce spravljajo, čestitke namreč. Teh z mirom na svetu pa je bilo več.Tjaša to je strašno. Strašno.

PEGULA pravi ...

no, pa si prberte, kakšno čestitko sem jaz dobila po mailu:

Danes je kao dan, ko bi naj se clovek pod pritiskom trgovskih lobijev,
kapitalisticne potrosniske druzbe in vpliva okolice metal v stroske in pod
prisilo kupoval neke glupe stvari, ki jih niti noce, se manj pa si jih zeli
dobiti. To je dan, ko dobivamo kup cestitk od ljudi, ki nas niti poznajo ne
in posiljamo zelimo vse najbolje ljudem, ki jih poznamo se manj. Genocidna
institucija, ki je za tem dnevom, je bila uspesna, da je unicila stari in
najverjetneje izvirni poganski praznik praznovanja zimskega solsticija, tip
z imenom bozicek pa je tako ali tako produkt sprege tipov te genocidne
organizacije in nepotesenih zen zapitega ameriskega delavskega razreda na
prehodu iz 19. v 20 stoletje. Tako kot adventni venec, smo tudi tega
preganjalca pijancev uvozili iz ZDA, le da venec sele pred petnajstimi leti,
onega tipa pa dosti prej.

Vsem skupaj zelim, da bi ta norisnica ze cimprej minila. Vceraj sem namrec
moral organizirati malo resevalno akcijo, da sem spravil sestro iz
EVROparka, kjer je zaposlena, ker sem pac bil z njo dogovorjen, da jo tam
poberen. Prava ekspedicija pa se je s tem sele zacela, kajti prebijati se
skozi ulice tega mesta, je bilo huje kot v najvecji rush hour v Hanoju. Ko
sem koncno bil doma sem se pocutil kot Indiana Jones jr., ko ga je preteplo
ze kup nacistov, kaksen kanibal, pa se pol ducata velbodov. In to bi naj bil
kao druzinski praznik?

Kakorkoli ... tistim, ki to pac nekaj pomeni - vesel bozic."

Lenčula pravi ...

@Moni: Monika hvala za upper dneva. :)

Anonimni pravi ...

Hello. My wife and I bought our house about 6 months ago. It was a foreclosure and we were able to get a great deal on it. We also took advantage of the 8K tax credit so that definitely helped. We did an extensive remodeling job and now I want to refinance to cut the term to a 20 or 15 year loan. Does anyone know any good sites for mortgage information? Thanks!

Mike

Anonimni pravi ...

tramadol online cheap tramadol next day - tramadol online pharmacy no prescription needed