sreda, 10. marec 2010

Jp


11.6. 2002 sem v njegovi pisarni opravila zadnji izpit na VF in diplomirala. Takrat je rekel: "Pri meni si sicer znala in z današnjim dnem si tako postala doktor veterine, ampak zaradi svojega obnašanja in tega kakršna si, boš imela najbrž v svoji karieri vedno težave."

Pa takrat še ni povedal vsega. V naslednjih letih sem večkrat sedela v njegovi pisarni. Njemu nasproti. In vedno je imel zadnjo besedo in zadnji nasvet in vedno je poskrbel za finalno dejanje.

Ne, bala pa se ga nisem. Za razliko od ostalih.

Well karma is a bitch mate, ali vsaka rit pride enkrat na sekret.

2 komentarja:

Robert pravi ...

Tega škrica ne poznam. Se je pa nateplo kar nekaj grdih pripomb čezenj, zlasti po forumih. In vsaj ena je taka, da je ne bi ponavljal, sploh ker je enega psevdonimneža, ki je verjetno (bil) tvoj kolega, pa ker je eno tako spustil... wow, me je zmrazilo.

Sprašujem se, ali je res dober občutek, ko ga prinese reka mimo. Včasih to ni možno, kot je pokazal Sean Penn v Mystic River.

Lenčula pravi ...

@Robert:Ne ni, ampak je fino, ker mi daje to neko upanje, da na koncu vsak dobi to kar si zasluži in da ipak na svetu še vedno obstaja nek globalni red.