torek, 23. marec 2010

O tem kaj lepo diši


Z vonji gre nekako takole.
Lepo mi dišijo voščenke, barvice in konji. Potem pa še pomlad in poletne noči po nevihti. Tudi bencin mi lepo diši, ne čisto od blizu, ampak ko ga malo kapne na tla na črpalki. Lepo mi dišita tudi od Enke in Dvojke glavi in lepo dišijo pasji dojenčki. Lepo diši tudi iz vrhniške pekarne v poletnih nočeh. Lepo diši iz italijanskih kavarn in francoskih pekarn ter angleških trgovin s povoskanimi jaknami.Lepo diši od Starbucksa čokoladni krof in italijanski nemastni krompirjev čips. Lepo diši tudi v centralni NLB pri Cankarjevem domu, ter v telovadnici Narodnega doma pri Narodni galeriji. Lepo dišijo šardoneji, sivi pinoji in sauvignoni. Dobri seveda. Lepo dišijo tudi cigare, ampak samo na hitro in na kratko, recimo v roki kakšnega mimoidočega. Lepo diši tudi na Krasu. V vseh letnih časih. Pa na morju na otokih, zjutraj in zvečer pa tudi čez dan. Lepo dišijo tudi sivka in stare knjige iz dedkove knjižnice.

Lepo pa diši tudi moj najboljnaj. V ponedeljek diši po vikendu, v petek po tednu, v soboto po vetru in v nedeljo po kosilu. Zjutraj med tednom pa po milu.

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

hmmm a ves kje se mi ustavi?!?
pr telovadnici narodnega doma...
Res ne razumem.

Lenčula pravi ...

@"Anonimni": Predlagam, da se dobiva pri telovadnici in jo skupaj snifneva pa boš potem videl.Prijetno.

Anonimni pravi ...

Velja! Ampak le pod pogojem, da to ne pomen, da bom mogu star, našvican magnezij udihavat!

Lenčula pravi ...

@Anonimni:Tvojih fetišev sicer ne poznam, ampak če je to vohanje našvicanega magnezija, ... whatever makes you happy. :)

Robert pravi ...

Oh, you ain't seen nothing yet!

Zmenita se z najboljnaj pa si dvigni nivo progesterona. Boš ti videla, kaj je to vonj...!

Ali pa... ? Ali pa smo že tam?

Lenčula pravi ...

@Robert:hahahaha.zvito, zvito robert.sicer pri progesteronu ne gre čisto tako po vrstnem redu kot si namignil pa vseeno je moj odgovor NE. nismo še tam.:)