sreda, 19. maj 2010

Tvit, tvit, tvitam

Veliko lažje je tvitati kot blogirati . Misel na dan. To je vse. Morda dve, največ tri.
Post, nasprotno pa zahteva celega človeka, pa fotke iskat, pa vejice pedencat (to mi ne gre) in še in še.
Vem ja. Zamujam. Obstaja že sto let, morda že tone v pozabo in sploh ni več hot. Zamudila sem na primer tudi Twiter festival.
Ah briga me, zadeva je naravnost odlična in mi učinkovito pomaga brisati prah iz Lenčule.
Čudovitih je tudi nekaj na novo odkritih tvit prijateljev, ki vsak dan lansirajo v svet nov recept, ali pa dobro idejo, ali pa odštekano novico, ali pa nov modni nasvet.
Meni je tole odlično.

3 komentarji:

Robert pravi ...

Twitanje je res super.
1) Odprl račun na twiterju.
2) Nekaj malega zabudalil (tweetnil).
3) Nobenemu povedal za svoj tweet.
4) Takoj dobil ponudbe dveh profesionalk in vabilo na njihov tweeter.
5) Zavrnil oni dve in promptno zaprl za vse razen povabljene.
6) Ene parkrat zamenjal zabudaljenje na tweeterju in nikogar povabil.
7) In zdaj od časa do časa dobim kako trapasto prošnjo, naj jih spustim do svojih tweetov, ampak vse dosledno zavrnem.
8) Čisti užitek :)))

Lenčula pravi ...

Ja Robert ti si pa prava zvezda.Kaj mene bi spustil do svojih tweetov, če te prav lepo prosim?

Robert pravi ...

Če vpraševanje vključuje kaj več kot radovednost, kaj bom odgovoril, potem povem: (a) dvomim, da se ti splača slediti mojim pičlim čivkom; (b) uspešno moraš opraviti vstopni test; Cedevita je edini namig - ostala pravila in vprašanja moraš uganiti, saj so bistveni del samega testa.