torek, 9. januar 2007

Tatjana / The Elf Lady



To je nora Tatjana in letošnja zmagovalna božično novoletna čestitka. Na blog je lansirana s precejšno zamudo, ker nisem vedela kako se video pripne na post. Na pomoč je priskočil Andrejc, ki je najprijaznejši človek na svetu. Vse je uredil tako, da Tatjana AKA the elf lady miga brez napak.

Tatjana.Korenina stara. Letos je za božič in novo leto ostala v USA.Po mojem je v velikem jabolku shoppingirala do nezavesti. Mislim, da pride poleti in takrat bova najbrž na sprehod po Ljubljani peljali njen par novih ultra seksi čeveljcev, kakšno novo torbico, nove kavbojke in kakšen seksi plašček ali jakno. Hodili bova po ulicah in Tatjana bo povedala kateri mimoidoči so fashionably že 100 in kateri samo 10 let out. Nazadnje me je prepričala, da so moje hlače na korenčka super in da je pod njimi več kot nujno nošenje balerink. Absolutni must wear! Muki je pri tem ostala brez besed. Ubistvu je rekla samo:"Grdo!"

Drugače pa bi to priložnost rada izrabila predvsem zato, da se vam zahvalim za vse lepe čestitke in vam vsem zaželim najboljše in najlepšejše leto 2007. Imejte se radi in pridno obiskujte moj blog.

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ti, kdaj nam pa pride tatjana osebno odplesat???

Lenčula pravi ...

bojda v zadnjih dveh tednih januarja. juhuuuu.

Anonimni pravi ...

damn, to je že zdej!!! pol te namo neki časa nč vild, k da vidve prideta an tekoče bo pa traaaaaaaaaajal...

Anonimni pravi ...

jaz bi rada rekla samo to lenka: ti in jaz dobro veva kaj so to tighty tights in balerinke, in obe se strinjava, da to super dobr zgleda - tukaj ni niti mnenja, je ali ni kul, ker enostavno samo je, a ne alenka. ma dobr, sem se mogla oglasit na blogu - jutri letim, pridem v petek, potem sem pa frej za karkoli - lahko tudi za spancir v super ozkih kavbojkah

Petra pravi ...

Hm, a smem samo pripomnit, da je to sicer tud meni všeč, ampak vseeno pa ni za vsakogar. Ni recimo za punce, ki imajo malo širše boge in posledično malo večjo eso, sploh pa če majo zraven še malo krajše noge. Na enih zgleda pa zlo fajn...