sobota, 2. junij 2007

I had to go see about a boy


Kino Otok. Izola. Muki in jaz.

Vse je potekalo po načrtu iz sanjarij, kjer sanjam kako vržem vse od sebe, zavežem zgornji del kopalk okrog vratu, nataknem na nos očala, sezujem japanke in prižgem cigaret. V ozadju za spremljavo Jill Scott in Golden.

Prvi cilj, bingljanje z nogami iz pomola. Kateregakoli, po možnosti pa vseeno takega, ki je lesen in vetroven in z luknjami, skozi katere če prisloniš uho na pomol, lahko slišiš pljuskanje valov.

Seveda je pihalo premočno in preveč in potrebno je bilo prebrati program, namreč kljub temu, da sva želeli samo bingljati, sva se vseeno odločili, da pogledava vsaj en film. Ujeti v maso tujk in noro budalastega besedičenja, uspeva dekodirati vsebino obeh filmov in izbrati najstupidnejšo besedno zvezo na svetu - klavstrofobija puščave (z Domnom sva danes ugibala, da se to lahko zgodi, če si recimo ujet med sipine v puščavi).Prvi film je govoril o tem, kako v Etiopiji obdelujejo polja in drug film o 16letnem fantu iz Čada, ki naj bi enkrat tekom filma, ubil morilca svojega očeta. Dve uri o poljedelstvo v Etiopiji VS krvavi film, kjer se bodo najverjetneje streljali. Ker sva taf bejbi sva se odločili za streljanje.

In potem sva se udeležili dveh delavnic (bobnarske delavnice in delavnice za snemanje fimov z mobilnim telefonom) in ugotovili, po eno urnem čakanju v obeh primerih, da za udeležbo potrebuješ najverjetneje tajno kartico s črtno kodo, ki jo prisloniš na skrivno mesto, kjer naj bi se odvijala delavnica, znano samo lastnikom tajnih kartic in črtnih kod in potem izveš kje se delavnica DEJANSKO odvija in ob kateri uri, namreč na obeh lokacijah o delavnicah, kjer sva čakali ni bilo ne duha ne sluha. In celo ko sva programski list pomolili pod nos ljudem, za katere sva smatrali da nekaj o tem vedo povedati, namreč delali so na tako zvani INFO točki, niso vedeli povedati ničesar. Naslednji dan sem ugotovila,da je bilo obvestilo o zamenjavi lokacij odvijanja delavnic, objavljeno na netu in postalo mi je žal,da nisem v Izolo s seboj odnesla lap topa, ki ga imam drugače na vseh izletih obvezno s seboj, saj je super lahek in me pri hoji ne ovira.

Od delavnic utrujeni esi sva zato peljali tolažit na lazanje in njoke z lososom, potem na kavo, potem počivat in spet bingljat z nogami in potem na pivo in na kakšen cigaret tu in tam (jaz) in gledat fante, ene s papigo, druge, ki na kolesu drvijo mimo in se ne spogledujejo.

Potem sva šli pogledat akcijski film. My ass akcijski, pričakovali sva streljanje in maso trupel, videli seveda nisva nič od tega in umrejo samo trije. Čisti nateg. Muki je zato demonstrativno zaspala po prvih 5 minutah projekcija, jaz pa sem film vseeno gledala od začetka do konca in ga ocenila z od 1 do 5 s 3.

Za konec večera pa sva si privoščili še kos zabave. Spet sva bingljali, risali, opravljali, pili pivo, se spogledovali s fanti, ki se ne znajo spogledovati in se delajo da so jota in fantje bolj zanimivi od punce.

In ko sva se najedli ljudi, pijače, cigaret in fanta, sva se čisto počasi odpravili proti avtu in med hojo po lužah nosove nastavljali morju in borovcem in si jih shranjevali za potrebe sanjarij do naslednjega morja.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

no, no, no!! si pozabla povedat, da sem 15 min pred koncem filma dejansko odprla svoje zaspane očke in mu potem budno sledila do konca! in glede na to da se je v filmu dogajalo skoraj nič, je bil zame že to uspeh :) čeprav je bil glede na ničtost dogajanja kar luštn film, treba rečt... bi ga šla skor lahko še enkrat gledat... skor...

aja pa nikjer ne vidim pohvale moji umetnini, samo da sva neki risale... c-c-c!!! sem šla pol skor v prometej po material, da bi še doma eno lučko ustvarla, sam sem kar kmal pogruntala, da zadeve itak ne bi mela kam dat, dajat naokol taka darila lahko pa posledično pelje v nenaden upad prijateljev ;)

anyway, se strinjamo da je bil izletek zelo uspešno izveden (kljub ignoranci oz zavzetosti v druge zadeve Fanta)!!! edino naslednji dan mi je pol ratal zaspat na raftanje, sam ko mam tko kul sodelavce sem morala samo rundo viskija častit ;)

Lenčula pravi ...

Mukojzla dobrodošla na blogu, spet po dolgem času :).Juhej.

Moj odgovor na prvi odstavek je, MY ASS! In seveda namesto še enkrat gledat, uporabi raje, prvič gledat :).

Aja tvoja umetnina je bil pravi masterpiece, se opravičujem za ignoriranje. Seveda pa mi je tudi všeč, da si ugotovila, da okrasitev stanovanja z lampijončki ni ravno top ideja, čeprav tudi nek dotičen tepih ni (hehe), da ne omenim daril tega tipa, kjer bi te odstranila tudi iz imenika v telefonu.

Fantu pa bi si zaslužil, da se mu pomoči nos v joto!

Anonimni pravi ...

hehehe, komaj čakam da uresničiš to idejo (jota namreč ;) )

Lenčula pravi ...

Saj veš da pred spanjem vedno znova podoživljam ta prizor v svoji glavi.

Kako primem un krožnik in flosk...