ponedeljek, 10. december 2007

Adijo


Poslavljata se Naša mala klinika in Milijonar. Adijo in prosim s seboj odpeljita še: Kmetijo, Big brother, Vzemi ali pusti, Bar in Svet.
Vsi skupaj se usedite na raketo, vanjo nalijte najmočnejši gasolino na svetu, lahko si v rep rakete vgradite tudi jedrski reaktor, zadevo prižgite in odletite na njej nekam daleč v vesolje.

Menim, da bomo čisto dobro shajali s kvalitetnimi filmi, ki jih bodo lahko kupili, ker vas ne bo potrebno več plačevati in poučnimi dokumentarci, ki jih bodo morda lahko posneli ali kupili, ker vas ne bo več potrebno plačevati, da ne govorim o kakšni dobri informativni oddaji, kjer bomo lahko vsaj za trenutek okusili kanček raziskovalnega in neodvisnega novinarstva, seveda spet zato, ker vas ne bo potrebno več plačevati.

Torej adios in prosim lepo, ne vračajte se spomladi na naše ekrane v prenovljeni obliki ali sveži preobleki ali s svežimi obrazi.

10 komentarjev:

Dzoni Wajsmiler pravi ...

Big brother je bil mega.
Nina Osenar, I love you.
Ni mi mar, kaj je prav in kaj je narobe,
vse kar vem je, da živim...

Lenčula pravi ...

Kulsko, pametno in poduhovljeno.

Nina je luštna, to drži in ker si fan, sklepam, da si videl, kako je Ladotu v nedeljo na A s'ti tut noter padu pokazala svoje titis. To mi ni bilo ravno povšeči, za Ladota pa ne vem.

Dzoni Wajsmiler pravi ...

Priznam, da se ob njeni poskočnosti počutim kot penzioner. Sploh zdaj pri svojih 23-ih, ko me zjutraj ščipa vse povsod, da v detajlčke raje sploh ne grem.

Nina je imela v nedeljo uau oblekico. Sam si ne bi mogel izmisliti boljše. A ker ladota tako zelo ne morem, sem zgrešil tudi Ninin izpad, za katerega sicer prvič slišim. Čakam, da dobim nekega lepega popoldneva 17 enakih mejlov od fotra, brata in ožjih kolegov s temi fotkami.

Unknown pravi ...

Ce ne bo namesto tega se preostalih tisoc mehiskih nadaljevank :/

Lenčula pravi ...

@Tomaž: Hahhahahaha. Kos, da ne boš preveč pričakoval, namreč svoje titis je pokazala stran od kamere, samo Ladotu.:)

@Ovtsa: Ovtsa to bi bilo seveda strašno in bi lahko vodilo do množičnih izgredov, kjer bi ljudje metali dalince v televizijske hiše. Strašno.

TANČA pravi ...

Lenca, kaj bos pa sedaj pocela ob vecerih? ;)

A v Jonasa, pa v glavnega hlapca iz Kmetije pa vec nisi zaljubljena?

Lenčula pravi ...

@Tanč: Žalostna bom.Še posebej pa me skrbi, ker mi hlapec ne odgovarja na pisma. Se tolažim, da je to najbrž zaradi tega, ker tam na uni Kmetiji, kjer živijo ni poštarjev, pa najverjetneje pisem ne dobi.

bellyman pravi ...

Alenka me je poklicala po walkie-talkieju in rekla, da bo naščuvala pse nadme, če ne bom dal kakega komentarja na njen blog. Ko sem ji skušal razložiti, da TV-ja ne gledam, ker je pokvarjen že 4 leta me je povabila na ogled "A si ti tud not padu", v katerem nastopa Nina Ovsenar. Do tistega momenta nisem točno vedel kdo in zakaj je to bitje. Alenka je vzela videokaseto iz zbirke "Alenka - moje priljubljene oddaje" (v njej se nahajo še Na zdravje, Preverjeno, Kmetija, Samska ženska in serija dokumentarcev o Jožefu Školču) in mi zavrtela del, kjer Ovsenarjeva pokaže Ladotu joške. Ker jih ni pokazala tudi gledalcem, sem mrko pljunil v sliko na steni, zarenčal, se obul in odkorakal v snežni metež.

Lenčula pravi ...

V izjavi Silvija sem zasledila nekaj neresenic, za katere je najbolje, da jim takoj naredimo konec:
1. Silvij je sam hotel gledati A s'ti tut noter padu in grobo zavrnil moj predlog, da gledava Grey's Anatomy
2. Videa nimamo, ker se je pred leti polomil
3. Silvij ni nikamor pljuval, kakor tudi ni odkorakal v snežni metež, temveč me je dvignil izpod tople odeje in me prsilil, da sem ga, po njegovih besedah, peljala v njegov 15 km oddaljen dom (opomba - Silvijev dom je od mojega oddaljen 10 minut)

bellyman pravi ...

:-D

Resnica je nekje vmes.

:-D