sobota, 9. februar 2008

O solinah in na novo nastali državi


Včeraj sem bila na solinah. No, bila sem na morju, toda v spominu so mi ostale predvsem soline. Z mano sta bila: Rado v črni jopici in lakastih čevljih in Domen, v velikanski bundi s kapuco, zaradi katere ni slišal kaj smo se pogovarjali in je govoril kar tja v en dan. Tja v en dan je govoril tudi Rado. In nekje v sredini sta se ujela in potem sta glasovala in razpredala o tem, kako bi me vrgla v kanal in kako bi me prodala kamionistom in kako bi mi vzela ves denar in kako sem razvajena in kako pretepam nedolžne in kradem denar za umetnost. Parkart smo se tudi sporekli. Enkrat o predsednikovi palači (1:0 zame - ha ha Rado), drugič o Kosovu (1:1 Domen Vs Rado) in nazadnje o mlekarstvu in kmetijah (1:0 Rado Vs moi; Domen se je poigraval z idejo, da bi kupil kravo.).

Vstopnine nismo plačali, ker se je Rado uprl, da za nekaj soli ne bo dajal treh eurov, jaz sem razpredala o tem, kako se sploh ne spomnim, da bi kdaj za soline plačala in da bi bilo najbolje, da se prešvercamo. Domen je zaradi kapuce ta del pogovora preslišal.

In potem smo se švercali. Bolje rečeno, švercala sem se jaz. To je pomenilo, da sem se po esi pridričala do kanala in skoraj umrla v živem blatu, medtem, ko sta Domen in Rado razpredala o aktualni politični situaciji v njuni na novo nastali državi in iskala most čez kanal.

Mosta čez kanal ni bilo.

Vseeno smo se po eni uri hoje v napačno smer in dejstvu, da Rado ni želel pogrniti plašča/jopice preko kanala in nam tako olajšati hojo do Pirana in nazaj, vseeno znašli na solinah.

Bilo je brez napak. S fotiča sem obrisala prah, prekrižala prste in upala, da sem blato, šope suhe trave, tu in tam kakšno čapljo in senci fantov uspela ujeti na leto in pol star film poln spominov.

7 komentarjev:

Unknown pravi ...

Zla Alenka:

1. Debato o palaci sem dobil jaz, to je bilo pa ja evidentno!!!!!
2. Damit most JE BIL!!!!! AAAAAAA!!!!
3. Zakaj nisi napisala epizode o strihninu? Sicer sva z Domnom oblbila da je ne poveva, ampak resnica bo ze enkrat prisla na dan.

Tjaša N. pravi ...

Draga Alenka, prosim te: bolj pogosto objavljaj! Vsakič ob branju pokam od smeha in potem moram cele tedne čakati na novo dozo.. :D

Lenčula pravi ...

@Rado:
1.My ass.
2.My ass.
3.My ass.

Sem zelo dober človek, zla pa sta vidva, saj sta me v roku treh ur hotela prodati, zastrupiti in vreči v kanal.Sprašujem se, mar je to fer?

@Tjaša: Se bom potrudila in hvala in dobiš eno kakav na moj račun, ker si dober in prijazen človek.Za razliko od zgoraj omenjenih.

Anonimni pravi ...

Naj ti osvežim spomin: za Soline smo plačale takrat, ko smo šle Muki, ti in jaz fotografirat (ko so nastale tiste slike, ki so primerne za National Geographic in tisti portreti, ki bi jih lahko objavil Vogue). Lahko bi šle spet kdaj kam...

Lenčula pravi ...

@Petra: To, da se kam odsvaljkamo je nuja. Bistvo izleta mora biti:"Veliko svaljka, malo aktivnosti!"

Sem pa res čisto pozabila, da smo plačale oderuško vstopnino.

Anonimni pravi ...

smo temu primerno ostale na solinah, dokler nas niso čuvaji zvlekli ven in si za s seboj nakradle soli, da nam je padala iz vseh žepov in torb za fotoaparate ;)

Lenčula pravi ...

@Muki:Aja sej res damit. Čisto pozabila na solni incident v Piranskem zalivu.