torek, 17. februar 2009

Fantje iz zadnjih petih minut


Poznate tisto, ko šele na koncu večera, na koncu smučarije, na koncu koncerta, na koncu izleta, na koncu žura, na koncu večerje ...opazite nekoga, ki ga prej ves večer, preko celotne smučarije, koncerta, večerje, izleta in žura niste opazili.

Šele čisto, čisto na koncu, ob slovesu, morda medtem, ko tlačite smučke v avtobus, pride on / ona in nekaj pove in to je to. In potem ga še tedne in tedne ne spravite ven iz glave. Seveda bi si najraje izpulili ude, ker ste imeli priložnost in čas si ga bolje ogledati, ali kaj pametnega storiti pa tega seveda niste naredili, ker ste zapravljali čas z recimo smučanjem, popivanjem, plesanjem, poslušanjem koncerta, ali s klepetanjem z neumneži o neumnostih.

Včasih imam občutek, da je moje življenje sestavljeno iz fantov iz "zadnjih petih minut". Jezna sem na vesolje, ker z mano dela tako kot jaz z Enko (Dvojka na te fore namreč ne trza), ko mu pomaham pred nosom s svetlečim predmetom, ki ga potem skrijem in Enka ponori in laja in je živčen, ker bi rad bolje spoznal, beri pogrizel, ta svetleči predmet, ki sem mu ga vzela in skrila, ko je ravno vzbudil njegovo zanimanje. Tako nekako se počutim jaz. Vesolje mi pred nosom pomaha z zanimivim fantom, ki mi ga nato skrije.

Meni se to ne zdi fer in me pošteno jezi in sem živčna.

Komentarji v stilu, če sta si usojena se boste srečala, bodo grobo cenzurirani.

6 komentarjev:

Dzoni Wajsmiler pravi ...

Mislim samo tiste misli,
ki jih seveda ne bi smel.
In ko se vrnem, bom še vedno isti,
ki na postaji prosi: čakaj me :)

Anonimni pravi ...

a si ti mal zaljubljena? a ti posodim zajca za ene dva tedna....

Lenčula pravi ...

@Kos: Naj komentar na svetu.

@Moni aka Anonimna: Ne hvala za Zajca, ker mi ni všeč in ker bi se revežu zmešal pri meni doma. Si ga predstavljaš na kolenih pobirat vse dlake od psa po tleh in fotelju. Ijojojoj.:))))

TANČA pravi ...

Draga Alenka, ako so ti tvoji fantje zadnjih pet minut rezultat 13 popitih kozrcev vina ali mini penečega se sodčka piva (govorimo seveda ako gre za žure), potem morda le niso tako idealni, veš. ;)

Dzoni Wajsmiler pravi ...

Ja, seveda, blame it on the guys!
Na istem ste ko tipi, spit morate preveč, da vam je sploh kdo všeč. Kar spet pomeni, da morda sploh ni problem v drugih.
Sicer pa: bistvo je očem nevidno, za vse ostalo poskrbi optika Krstič. Priporočam...

Lenčula pravi ...

@Tanč:Draga Tanja.Hvala.Drugače pa bi kot redna bralka mojega bloga morala vedeti, da po 13 kozarcih vina in sodu piva fante ponavadi spoznam zelo, zelo dobro, da ne rečem predobro.

@Tomaž:Ne, ne in ne.Ko preveč spiješ se zgodi samo to, da zbereš pogum za spogledovanje z že ugledanim in všečnim.In enako velja za fante.