petek, 27. februar 2009

Peter Fox je zares super


Tale tip je kul. Z njim bi se takoj poročila. Eht bed boj. Če si izračunam z njim procente POROKA, torej:

Alenka H. in Peter Fox

potem dobim 74%, kar pomeni, da je verjetnost da se bova poročila kar velika. Superca.

Vanjga, njegovo glasbo in način kako se predstavlja, sem že približno en mesec. Pregledala njegove videje tukajle in se nato kot nora pričela poditi za njegovo glasbo po širinah svetovnega spleta. Med brskanjem po Petrovem materialu, našla tudi nemško verzijo manjifiko stila glasbe -> trube first in nato vse ostalo. Kdo je bil prvi?

Še vedno iščem partnerja za obisk veselice, na kateri bo Peter z ansamblom zaigral v živo. Domc je rekel, da gre z mano samo pod pogojem, da v isti noči obiščeva še kakšen korovski koncert. Ko sem mu predlagala, da lahko namesto tega prižgem multipraktik in ga poslušava med vožnjo domov, ni bil za. Kakšno zmišljevanje, da ne rečem preseravanje.

Da uvidite, kako zelo super je Peter in da kako on res ve, kako se zadevi streže, evo vam pjesmice (v tem stavku sem uporabila tri kakoje - nobl). Če ne razumete besedila, ste si pač sami krivi. Ako ne bi zviška gledali na dojč aktiv v srednji, bi sedaj lahko s Petrom skupaj peli.

3 komentarji:

PEGULA pravi ...

Super zate in za Petra. V glavnem mene zanima predvsem link, kje si lahko zračunaš procente POROKA...

Lenčula pravi ...

@Moni:Čisto enostavno se to zračuna.Tako smo zadevi stregli v osnovni.Gre pa takole.Napišeš tvoje in njegovo ime, lahko tudi priimke:
Monika in Gregor
nato pogledaš koliko imata črk skupnih.
V vajinem primeru samo eno in to je črka O.Kar torej pomeni, da imata samo 1% možnosti, da se poročita.
Monika,glede na to, da tale preračun nikoli ne laže, mi ni jasno kako to, da sta z Zajcem poročena. Si ziher da je Zajc res Gregor in ti res Monika?Sumljiva sta mi...

Master Obi Van pravi ...

tale Peter bi biu cist ok ce bi peu al pa znal pet v angleščini.

kaksna so to nemška besedila!?