četrtek, 5. februar 2009

Policaji so super


O policajih danes ne smemo pisati grdo, ker gremo lahko v zapor. Všeč mi je ta nova, t.i. nepolicijska država. Pred novo nepolicijsko državo smo bili policijska država. Zdaj nismo več. Zdaj smo končno svobodni.
Novo vlado imam zato rada in ji zaupam. Vsako stvar namreč temeljito preučijo in preučijo. S problemi se spopadajo vedno tako, da jih z ekipo strokovnjakov preučijo. Za nas se borijo in skrbijo za blagor te dežele v preučenih pogojih. Fino. Všeč mi je, da nam vladajo strokovnjaki, učenjaki in preučevalci.

S policaji kot organom te države je bilo pa takole. Imela sem hudo nesrečo. Kamion je objel moj avto in jaz avto pred menoj. V snegu so tako sredi Tržaške ceste stali trije popolnoma razbiti avtomobili, pardon, 2 avtomobila in 1 kamion. Dan je bil pa tisti, ko je, kot navajajo mediji, "Slovenijo ohromil sneg". No in seveda je bilo potrebno poklicati policijo. In sem jo. In je prišla. Po 45 minutah. V veliki marici so se pripeljali trije policaji, en je imel očala, druga dva pa ne.

Naj še enkrat opišem sceno. Dva popolnoma razturena avtomobila in kamion, katerega prva polovica je ležala v mojem prtljažniku in zadnjih sediščih, druga polovica pa sredi ceste. Za nami največji zastoj na svetu. In še lažje poškodovana oseba - jaz.

Policaj z očali vpraša: - Kdo je poklical policijo?
Jaz: - Jaz.
Policaj z očali vpraša: - Zakaj ste klicali policijo?
Jaz (popolnoma zaprepadena in v mislih) : - Ne vem mudel, NAJBRŽ ZATO, DA BI SREDI TRŽAŠKE MALO POKRAMLJALA Z VAMI V TEM SNEŽNEM JUTRU!!!!!!(še enkrat preberite kakšna je bila scena, v katero je policaj z očali vstopil)
Jaz v resnici: - Ker smo hoteli prijaviti nesrečo in ker sem poškodovana.

In seveda neučinkovitost policije in njihove debilne akcije in preiskave, kot berem v medijih, nimajo nikakršne zveze z novo vlado in novo notranjo ministrico. Verjamem. Ona ima namreč precej pomembnejših nalog (najbrž tudi preučevanje), kot na primer, da je ga. Rupel spet odšla v Interspar po rolo sekret papirja s službenim avtomobilom, lopovka grda.

2 komentarja:

Tjaša N. pravi ...

A to na Viču? Mislim, da sem se peljala mimo. Sožalje za avto. Je s tabo vse OK?

Lenčula pravi ...

Ja to sem bila jaz.Odnosno 2 avta in 1 kamion, najbolj razturen avto je bil moj.
Sem živa, samo hrbet me boli kot sto vragov in moram zato na fizioterapijo hodit. Najbrž bom v bazenu z babicami z rožastimi kapami skupaj plavala.Madona bo fino.Komaj čakam.