sreda, 4. julij 2007

Prvo poletje, ki ga ne sovražim


Prvič v življenju se ne bojim več poletja. Ja, vem da večina ljudi to težko dojame. Nekatere, moje sovraženje poletja celo jezi. Toda tako pač je. Nikoli namreč nisem bila fascinirana nad 100 stopinjami, brezdeljem, predolgim poležavanjem na plažah in dejstvom, da preko poletja vse izumre. Imela sem občutek, da drugi upravljajo z mojim časom in to mi ni bilo in mi še vedno ni všeč, občutek namreč, da je poletje odrejeno, kot čas za počitek. Vsa zadeva me spominja na popoldanski spanec v vrtcu. Po kosilu se je spalo, pa če si bil utrujen, ali ne in enako velja za poletje. Poleti se počiva, pa če ste utrujeni, ali ne. Strašno.

Kot mula, sem ob koncu šole in pričetkom poletja vedno jokala. V šoli je bil vedno žur in vedno se je nekaj dogajalo, po šoli sem nato hodila na balet in violino in na tuje jezike in se neizmerno zabavala. Poleti, pa je bilo vsega konec. Vsi so odšli na morje in v gore in k babicam in k sorodnikom in na vikende in vse skupaj je obetalo en velik dolgčas. Seveda so konec koncu, tudi mene vedno kam poslali, ponavadi so mi starši, preventivno in bežeč od vsakodnevnih vprašanj, kaj bomo pa danes delali, z aktivnostmi zapolnili čas od prvega do zadnjega tedna predolgega poletja. Pa vseeno, ga še vedno nisem marala.

Ko sem nekoliko odrasla, me misel na poletje še vedno ni niti najmanj vznemirjala. Ljubljana je ob poletjih izumrla in že dva meseca pred iztekom šole / gimnazije / faksa, sem histerično iskala zaposlitve ali backpack destinacije za pobeg iz prazno vroče puščave.

Poletje in počitnice so velik problem za nas vorkaholike, dogajaholike in hiperaktivce, namreč poležavanje na plaži in ne delanje ničesar, is not my idea of fun. Svalkanje po plaži me zadovolji kvečjemu za en vikend, dva tedna morja, kot si jih večina privošči, pa sta zame dovolj dober razlog za skok na glavo iz pomola v oseki.

In letos? Letos sem si izrisala najlepše poletje do sedaj. Prvič po 4 letih sem doma in ne v tujini, obdana z vsemi naj, kar je nekaj popolnoma novega, v službi sem polno zaposlena, tudi naš klub, s treningi ni prenehal samo zato, ker je zunaj 100 stopinj in Ljubljana je dejansko poskrbela za ljudi, ki so ostali doma. In poskrbela je tako dobro, da je zabave več kot na pretek. Zatorej juhej poletju 2007!

16 komentarjev:

bellyman pravi ...

Poletje je fajn, ker ima človek frej, da lahko počne vse tiste neumnosti, ki jih med letom ne utegne.

Marjan Jamnikar

Lenčula pravi ...

Vidiš, to je ena tistih, ki zame ne velja.

Res pa je, da sem kot mula iz dolgočasja poleti na Krasu počela res marsikatero neumnost in jih od dedija potem krepko fasala s prakerjem.

Master Obi Van pravi ...

juhuu.. a potem bos zacela sovrazit zimo? juhej!

Lenčula pravi ...

Ne, zima je pa best, ker takrat se smuča, pa pije kuhano vino, pa veseli, pa ni vroče, seveda pa dojaduje, ko je snega preveč in še posebej, če ga je preveč v mestu.

Petra pravi ...

Saj poleti se pa plava, pa hodi bos, pa gre na morje, pa bere knjige, piješ lahko pa mrzlo pivo, ali pa bevando... Poletje je kar fajn.

Master Obi Van pravi ...

Petra Well said. I couldn't agree with you more! :)

Zime sucks...

but then again. Ali so potem poletja tako zanimiva ravno zaradi zime..

Lenčula pravi ...

@Petra: ze. ze, sam problem je, ker je ves cas 300 stopinj poleg in ti je vroce ko hudic!


@Obi Van: Nehi se Petri prilizovat, ker ti bom board vzela in ti ga ne bom vec vrnila!

Petra pravi ...

Zakaj bi mu pa vzela board, saj imam svojega, s katerim sem čist zadovoljna. Če pa misliš desko za surfat, pa tudi ne, ker nimam z njo kaj počet, razen da se mogoče kje ubijem...

Ej, če ti je vroče greš nekam v debelo senco, kjer malo piha in spiješ eno pijačko in mal čil-autaš... Poletje rulz!

Lenčula pravi ...

Obiju Van bom board vzela, ne teb esa in ga dala dvojki za pojest.

Kar pa se senc tice, pa je tam 150 stopinj, kar je ravno 150 manj kot na soncu, pa vseeno prevec, torej chill out odpade.

Petra pravi ...

Ahaaa, moj bed, sem prebrala BO, ne BOM. V glavnem, kr neki kompliciraš (v svojem stilu seveda) glede tega poletja. Te bo treba naučit uživat...

Anonimni pravi ...

ja mislm alenka kr neki ;)

jaz se pridružujem raji, da je poletje zakon, predvsem zarad tega, ker se dejansko lahko KOPAŠ v morju, ne pa da skočš vanga za 0,2s preden ugotoviš, da če se ne pobereš ven TAKOJ, ti bojo odmrznle noge, roke, pa zih še kej druzga... tko da to odtehta tud dneve, ko greš iz službe z avtom, ki je zadnje tri ure stal na žgočem s oncu, prej pa samo na zelo vročem...

Lenčula pravi ...

OK. Ura je 12.14 in sedaj vas vse zagovornike in simpatizerje poletja, prosim, da odprete okna, odgrnete zavese, izklopite ACje, ali pa enostavno greste malo ven, tako malo na luft.

In ker vem, da ničesar od tega ne boste naredili, ker vsi veste, da je zunaj f... 1000 stopinj sem se odločila, da če vam to ni zadosti dober dokaz kako močno poletje SUCKS I will say no more !

Aja sem na poročilih slišala, da ima morje 26 stopinj. Mukojzel, kako naj se človek hladi in normalno kopa v takem morju?

bellyman pravi ...

Ljuba Lencula!

Imela si prav! Poletje je eno navadno sranje!

Lenčula pravi ...

Ej mi luv, kar predem ob tvojih postih izdrugegakoncasveta.superca.

Upam da se imaš max, ker tukaj vse sucks, pa sem šele en dan doma :)))).

bellyman pravi ...

Pridem domol konec avgusta pa bova zaplesala kaksne antipoletne plese, da odzeneva to vrocino in to sranje od poletja. Hotli so ga, zdej ga pa majo! Poletje je fajn, ce ni vec kot 24 stopinj! Ti si vizionarka!

Anonimni pravi ...

nonono, sej celo poletje pa tud nimamo vročinskega vala, tale dva tedna sta pa danes tud srečno minila, tko da juhej mal sence pa mal nižje temperature, ampak poletje je pa še vedno zakon!!!