ponedeljek, 25. junij 2007

Tune in to FM4


Včeraj me je doletela neizbežna in neskončno dolga vožnja iz Minhna v Ljubljano. Ceste so bile prazne, zato ni bilo nikjer nikogar za spogledovanje, le tu in tam je mimo švistnila kakšna družinca v prenapolnjeni avtohiši ali šlepajoč prikolico, imeli so zaprta okna in bili so veseli. Temu je najbrž botroval AC v avtu. Da, to je tista zadeva, ki piha Alasko v avto, medtem ko je zunaj Sahara. Jaz sem se vozila v Sahari, pila pregreto vodo in vklapljala in izklapljala hreščeč Blaupunkt radio na kasete. Z vsakim novim tunelom in ovinkom je hreščanje bodisi pojenjalo ali naraščalo, za prvim ovinkom se je oglasil bavarski oktet, za drugim tirolski popoldanski napevi, za tretjim Spice girls, za četrtim MTV hits in za petim ovinkom, me nekje med grozljivim hreščanjem, iznenada po ušesih poboža žametni glas Veronike Silva (Gotan Project). In tako sem čisto po nesreči našla FM4. Alternativna glasba, angleško govoreči moderator in dve uri zibanja med avstrijskimi alpami sta bili zagotovljeni.

Zelo navdušena, zato vsem, ki vas cesta utegne peljati preko Avstrije in ki nimate sreče v obliki mp3ja, cd predvajalnika in temu podobnih naprav, s katerimi lahko vrtite glasbo po vašem izboru in ki seveda ne uživate ob tirolskih večglasnih napevih in harmoniki in MTV melodijah in vsem grozogroznem popu, toplo priporočam, tune in to FM4.

13 komentarjev:

Dzoni Wajsmiler pravi ...

You're at home, baby!
Že poslušam.
15:36: Capital G | Nine Inch Nails
15:40: The Heinrich Maneuver | Interpol

Lenčula pravi ...

Kaj se voziš čez Avstrijo ;)?

Juhej. Spet doma. Totalno zabluzila, ker nisem vedela, da je v ponedeljek praznik in sem zato en dan prej dam prišla in se ves ponedeljek in pol nedelje obupno dolgočasila. Sem vse poklicala pa so jo vsi nekam popihali.

bellyman pravi ...

Zdej že vem, da je to stara zadeva, ampak meni je silno všeč!

http://www.last.fm/

Drugič pridi če te vabim na morje. Tipi so imeli avte s klima napravami!

Lenčula pravi ...

No ko si že izmenjujemo radijske on-line kanale potem je defeinitvno tale zmagovalni:

http://www.radioblogclub.com/

Mislim, da je zadeva francoska, ne dam roke v ogenj. Ta link je super, enostavno vpišeš komad ali pa bend, ki ti je kul v search in poleg tega, da lahko poslušaš komad ki ti je OK, ti potem program še avtomatsko sestavi play listo komadov /bendov sorodnih tvojemu. Torej če je tvoja izbira pop, potem bodo komadi na play listi popi, če alter, potem bodo alter, no tu in tam je kje kakšen kiks ali ipak. Skratka od nekaterih bendov gor lahko najdeš cele albume. Toplo priporočam, zadeva se super obnese v službi.

Drugače pa kdo si vsi tile tipi Silvij in še ACje majo v avtu in zakaj jih skrivaš?

www.last.fm je meni tudi superca.

Anonimni pravi ...

hm, sem začela mal poslušat, pa je blo ravno eno čvekanje v eni čudni avstrijščini or whatever, tko da zdej probam pa k življenju spravt un tvoj blogmuzik... ;) pa se še kar preloada :S zgleda bi mogla vzet en playlist z manj komadi...

bellyman pravi ...

The best! Hvala za tale link!

Lenčula pravi ...

Kul mar ne.

Meni se ponavadi kar hitro preloada ne glede na dolžino playliste. Si ziher da maš ta pravi blog in ne kakšnega iz spodnje Kungote/Đibutija?

Master Obi Van pravi ...

Avstrijščina? kakšn jezik je pa to?
pol ti govoriš Bevščino k je čist drugačna od slovenščine ;)

Lenčula pravi ...

Andrejček spet si OFF TOPIC!!!!

Dzoni Wajsmiler pravi ...

http://www.radioblogclub.com/
Hudobija. Zadeva me spominja na audiogalaxy.com, kjer si vtipkal izvajalca, zraven ti je pa nametalo še sorodne izvajalce. Tako sem spoznal pol voćne Amerike in Afrike.
Končno mi ni treba poslušat svoje bedaste muzike, ampak en kul e-radio. Zraven imam pa notepad odprt, kamor si zapisujem kul komade, ki si jih bom posnel na kaseto, ko bo materiala za 2×30 minut.

Lenčula pravi ...

Hahahahaha.

Potem pa mi jo daš še za presnet da bom mela še neo kaseto za v avto.

Anonimni pravi ...

mater, sam moram rečt da jaz pa nisem tko zlo zadovoljna, ker ti (govorim za službo) vzame preveč časa, pa precej playlist je hudobno kratkih, pa ponavad ravno tiste, ki imajo najboljše koamde :( tko da zdej smo za neki časa na internetih radiih spet...

Unknown pravi ...

bi prosil frekvenco od tega radia...če bi se dalo....dankeschon...peace