petek, 8. junij 2007

Moja jutra


Danes ni bilo dvojke, zato je bilo jutro mirno in dolgo.
Počasi sem pila kavo, popekla kruhek in ves čas ob tem godrnjala od ugodja. Razmišljala sem o jutrih doma in jutrih v Nemčiji, Parizu, Krasu, Mariboru in jutrih chez moi.

Jutra doma so vedno potekala v skladu z nepisanim pravilom, da se po deveti uri ne spi več. Vseeno pa so bila jutra vedno dolga, ker smo se razvajali z dolgimi zajtrki. Babica Pavla je naredila surova jajčka umešana s sladkorjem, mljask, pa popečene kruhke, pa marmelado, pa kavo. Ja, pri nas smo pili kavo. Nobenih kakavov in čajev in belih kav in podobnih izmišljotin.

Miha in jaz sva vedno zajtrkovala pred televizijo, ker je bila pri babici kabelska in sva lahko gledala Ghostbusterse in Inspector Gadgeta. Ko sem bila nato malo starejša sem namesto risank izsilila gledanje MTVja, Miha pa je jokal, da sem mu pokvarila jutro in da sem zlobna, ker sem mu vzela dalinca.Vse skupaj je nato končal dedi z izklopom TVja, tepežem in housarestom.

Med pestovanjem šalice sem se spomnila tudi na jutra v Nemčiji in Franciji. V Nemčiji hitra in počasna,ponavadi so se začela v podzemski in končala na viziti, kjer smo se počasi zbujali ob kavi in kruhkih.V Franciji so bila jutra počasna in nadišavljena. Na podzemski je v bila v zraku ponavadi tako pestra mešanica dišav, da če je bila dovolj velika gneča, sem zapustila vagon odišavljena čisto drugače, kot sem vstopila vanj. Sicer pa si ob slastni kavi in rogljičkih, Pariz mane svoje krmežljave oči in preteguje od noči mehke ude skoraj do kosila.

In moja jutra?
Še vedno so nastavljena na deveto, ne glede na to, kdaj pridem domov. Še vedno so dolga in še vedno je na meniju kava in še vedno pojem zajtrk v postelji ali na fotelju in še vedno rada pogledam televizijo. Tokrat so to reruni Gilmore girls ali kakšni temu podobni reruni, poleg vedno preberem tudi časopise in prelistam revije.

In ker sem tako razvajena okrog svojih juter, vsakič, ko spustim novega človeka v svoje življenje, potrebujem največ časa ravno za navajanje na njegova jutra. Ob meni so bili tako takšni, ki so dolgo spali in mi je bilo od devetih naprej dolgčas in potem spet takšni, ki so bili zjutraj tako budni, da bi lahko spisali diskusijo dizertacije in takšni, ki so bili zjutraj tečni in takšni, ki niso zajtrkovali, ali so zajtrkovali samo za mizo.

Do sedaj je bil samo eden, ki je živel moja jutra in jih najverjetneje še vedno živi daleč, daleč za devetimi gorami. Ja, tudi nanj sem se spomnila danes zjutraj.

12 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ja Alenka, jutra so najlepša.
mama

bellyman pravi ...

Ijoj, lepo! Šmrc, šmrc...

Lenčula pravi ...

@ mami: :)

@Silvij: But ofcourse.In ker si mi zaupal, da rad zgodaj vstajaš sem dobila tudi odlično idejo.Lahko si od sedaj naprej tu in tam zjutraj potelefonirava, recimo ob vikendih okrog sedme ure zjutraj, ko se nama ne bo nikamor mudilo in si poveva, kako sva preživela teden in kaj bova počela preko vikenda. A veš kao neka jutranja buddyja? Juhej kako bo to super :).

bellyman pravi ...

Dajva raje ob 05.58, namesto da pišeš odgovore na pripombe na blogu!

Lenčula pravi ...

5.58 it is!

Anonimni pravi ...

psihoti.. jutra so čez vikend za spanje, zato da se lahko potem zvečer dejansko kam odmajaš in NE začneš zehat že okoli 11ih... čeprav moram rečt da zadnje čase tud men ne rata več spat dalj kot do 10 (včasih je blo čez vikend obvezno spanje do 12ih, 2h), če ni prejšnji dan kakšen res, res, res hud žur, ampak itak potem sledi še posedanje/poležavanja/pretegovanje, pa smo spet na 12-i :)

Lenčula pravi ...

Muki med vikendi pred 11h:

"Muki gremo u shopping pa na kavo!"

"Ej Alenka kako boš šla u shopping u nedeljo?"

"Muki sobota je?"

"Kaj? Kakšna sobota? A sobota je? Damit. Kok pa je ura?"

"13h."

"A že tok al kaj? Bo treba vstat daj te pokličem, ko se zbudim."

16h:

"Muki kva je zdej?"

"Ah nič glih zajtrkujem, zakaj si ti mene že zjutraj klicala?"

Petra pravi ...

Hahaha, tale Muki. Tisti dan sva šli skupaj v šoping in sva se imeli kar fino.

Drugače pa, Alenka, imate pri vas doma super jutra. Najboljše je bilo to, da se je zavleklo tja v dan, ampak smo se vedno spile eno kavico za drugo, da smo imele malo vec casa za klepet. Zelo prijetno in upam, da bom lahko se kdaj prespala (se pravi, da bo se kdaj tak mega zur, kot je bil za Simetov rojstni dan :))...

Lenčula pravi ...

Uf, takrat je bilo pa res superca. Pravo mljask jutro Petra.

Ponovitev več kot nujna :).

Anonimni pravi ...

ej, to je bil one-time-only-event!!! da ne omenmo da je blo čist kruto me u šoping tist dan pošiljat, glede na mojo zmačkanost... sam nama je vseen ratal, ko sva se založile z zadostno količino vode, ane petrič :)

drgač jutra zadnje čase okol 9, 10 se vstaja, naštima en jogurtek, al pa kosiče, al pa mamin češnjev štrudelj (mmmmmmmnjam!!!) pa hit nazaj v postlo kej luštnga pogledat :) :) :) čeprav upam da mob ta vikend to izvajala na morju!!!!

Lenčula pravi ...

Uau zajtrk v postelji ob muvijih. Mljask in mljask. All right girl!

Anonimni pravi ...

hehe, včeri k sem bla mal skurjena od srede tko da je padlo še kosilo in cel večer ob muvijih.. tko da dans smo fit za na morje!!! če boš dost kmal nazaj se nam lahk pridružiš :)