sreda, 6. junij 2007

O birokraciji, računih in obrtnikih

Na veliko od spodaj zastavljenih vprašanj so odgovori na dlani, toda vseeno so nesmiselni in nepraktični in ker bojda bloggerji spreminjamo svet, ker smo neka sicer velika skupina ljudi, pa vseeno marginalna, upam, da bo ta post letel na prava ušesa in kolesje civilizacije, se bo počasi začelo vrteti v pravo smer. So listen up!

Birokraciji in birokratom:

1. Zakaj so vse upravne enote odprte ob ljudem najbolj neprijaznih urah in tako puščajo vtis, da služije zgolj same sebi, odnosno da ljudje služijo njim? Od 8h - 13h bože mili.

Predlog: Upravne enote, naj obratovalne ure prestavijo na popoldanski čas in vikend. Če zaposlenim to ni povšeči, naj si pač najdejo druge službe. Basta. Da ne bom preveč kruta (ker se je bojda treba vedno pogajat), naj delajo dva dni dopoldan, tri dni popoldan in čez vikend. Bolje?

2. Zakaj je vedno znova potrebno prinesti s seboj enake papirje, kot že 2374565396x poprej (potrdilo o državljanstvu, zaposlitvah itd.)?

Predlog: Predlagam, da se za vsakega državljana izdela fajl, odnosno mega fajl, v katerega bi se sproti vnašali podatki o njegovem/njenem statusu (recimo o zaposlitvah, o tem da smo čez noč postali državljani Burkine Faso itd.) in bi birokrati tako samo pritisnili na print in voila. Mislim,da takšni fajli že obstajajo, ker potem v groznih akcijskih filmih ljudem zbrišejo identitete na način, da zbrišejo te fajle in ne me zdaj prepričevat, da je film The Net ena velika izmišljotina.

Plačevanje računov:


1. Zakaj za hudiča je potrebno vedno znova, razen pri Elektro Ljubljana, vpisovati novo referenčno številko v položnico?

Predlog: Vedno ista referenečna številka I guess.

2. Zakaj se odjav in prijav ne da opravljati preko neta? Zakaj je potrebno vedno znova zbirati 129856356 podpisov, da ti en es iz telekoma ob dopoldanski uri, ko si v službi in si moraš zato vzeti dopust, ker bo sigurno zamujal, potegne kabel iz stene?

Predlog: On-line prijave in odjave obviously.

Obrtniki (le-tem bo namenjen tudi poseben post):

1. Zakaj ne vračajo klicev?
2. Zakaj zamujajo?
3. Zakaj ne delajo na rok?
4. Zakaj te pustijo čakati in te 2835652306839076x napnejo?
5. Zakaj skoraj nikoli ne naredijo ničesar tako, kot je treba?

In kot zadnje, kaj si mislite o meni, če vam povem, da bi vedno znova rada pretepla ljudi, ki se rinejo v vrstah, ljudi, ki pri zeleni luči ne speljejo, temveč šele prestavijo v prvo, potem ljudi, ki zavijajo 893577856439756 let, pa tiste, ki ne vedo, da je prehitevalni pas ustvarjen za PREHITEVANJE in ne za panoramsko vožnjo?

10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

mater sem res hotla napisat dolg post, pa sem ugotovila, da sem čist preveč pristranska in da sem poleg nad javno upravo začela pizdit še nad folkom in vsem skupaj, u glavnem če bom začela to temo lahko mirne duše odprem svoj blog :D

aja, kar se tiče obrtnikov naj rečem pa sam to... pred enim mescem mi je reku en tipček (ok, gospod), da mi pridem konc tedna zmontirat nova okna.. in ugante kaj je reku zadnjič.. jaja, pridem čez en teden!! ;)

pol je pa še miljon druzga bentenja, samo sej to je pa že alenka dost dobr povzela :)

Lenčula pravi ...

Ma se mi vseeno zdi da sem premlačen post napisala ali pa sodeč po zero kometnih je folk strašansko zadovoljen z javno upravo in obrtniki.

Sem se pa vseeno malo šparala pri javni upravi :).

Petra pravi ...

Hehe, jaz raje nisem niti začela, ker bi bila dva dni slabe volje.
Sicer pa nisem navdušena nad javno upravo, njihovimi vrstami in pomanjkanjem zraka ter izjavami tipa 'GOSPA NE MORMO VZET TELE SLIKE, KER SE VAM VIDIJO ZOBJE, PEJTE SE ŠE ENKRAT SLIKAT (in čakite še enkrat 4 ure in crknite od pomanjkanja zraka in nesramnosti drugih v vrsti)'.
Ko smo lih pri drugih v vrsti: naslednjič bom tipa, ki mi bo težil 'Ja vi ste pa res še mlada, gospa, pa mal lažje stojite štiri ure tukaj, kot jaz' kratkomalo udarla. Že zato, ker mi reče gospa, kot da imam sive lase. Pa tisto gospo tudi, ki s sabo privleče mulca in potem teži ' Spustte me no, a ne vidte, da mam otroka, pa ne morem čakat...'
V glavnem ------ (sto tisoč minusov), o obrtnikih pa raje nobene, ker se bom rez razp...., ker so me prevečkrat poskusili prinesti naokrog (pa ne samo z dobavnimi roki). Tudi, ko ti izdelajo čisto legalen predračun za več kot milijon tolarjev, ti potem izumijo še postavko za 780€, kolikor bi računali zato, da sestavijo dve omari. Svašta.

Anonimni pravi ...

ej, te skrivnostne pstavke tud mene čist zjebejo.. zdejle na primer moram neki zadevo za službo naročit, misleč, sej to pa ne bo tolk zlo drago, mislim da sme je skor po tleh vrgl, ko sem vidla predračun!!! OMFG!!!

aja, drgač pa baje ta konec tedna dejansko dobim nova okna!!! hura zame!!! čeprav če smo pošteni zdejle čakam na telefonski klic z izjavo "aja oprostite, ammo ful gužvo, a alahko naslendji teden" ;)

Lenčula pravi ...

Hahahahaha.

Aja Petra že med branjem teh komentov izrečenih v vrsti sem postala živčna. Kaj take ljudi potem res spustiš naprej?

In še tole. Ta teden so mi zmontirali omaro skupaj in si predstavljaš, mizar me je dejansko poklical nazaj in bil točen. Mikalo me je, da bi ga poročila.

Mukojzel držim pesti za okna!

A sem vama že zaupal slavni predračun za kopalniško omarico mer 37x66x60 plus polica = 1000 EUR.
Za to ceno naj si jo stuck up their...

Petra pravi ...

Neeee, niti slučajno ne spustim nikogar nikamor, pa tudi če imajo kugo ali kolero ali če mu/ji odpadajo udi eden za drugim ali če imajo s sabo novorojene šestorčke. Seveda v tem primeru izpadem totalna bitch, oz. THE BITCH takratne vrste, ampak se ne dam, naj si mislijo, kar si hočejo...

Lenčula pravi ...

Če imajo kugo in kolero in če jim odpadajo udi itak ne rabijo dokumentov, ker bodo šli itak kamlu k vragu, plus slika za pasuš brez udov ne bi bila kulenda, tako da se mi zdi čist OK, da jih ne spuščaš.

Anonimni pravi ...

TATATARARATAAAA!!! Kdo ma nova okna, kdo!!!! Bwaahahahaaaa!!!

Petra pravi ...

Modelka! Čestitamo!

Lenčula pravi ...

Opa bejba bravo in juhej!